چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 96904

تغییر ساعت کار ادارات قم از خرداد ماه

قم نيوز : استاندار قم موافقت کلی خود را با تغییر ساعت کار کارکنان از خرداد ماه و به منظور مدیریت مصرف برق اعلام و نهایی شدن این موضوع را منوط به هماهنگی با هیئت دولت و ابلاغ آن به ادارات و دستگاه ها کرد.
تغییر ساعت کار ادارات قم از خرداد ماه
تغییر ساعت کار ادارات قم از خرداد ماه
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: مدارس باید شیوه نامه های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند تا خانواده ها دغدغه ای درباره سلامت فرزندان نداشته باشند.

وی افزود: از این رو نظارت بر حوزه های امتحانی که پذیرای امتحانات حضوری دانش آموزان قمی هستند باید افزایش یابد تا فرزندان ما در محیطی امن و در سلامت کامل امتحانات خود را پشت سر بگذارند.

استاندار قم سپس به گسترش واکسیناسیون کرونا در روزها و ماه های آینده توجه داد و خاطرنشان کرد: انتظار ما از مردم این است تا علاوه بر مراجعه جهت واکسیناسیون بر اساس اولویت هایِ فراخوان شده، همچنان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی پایبند باشند، چراکه هنوز به نقطه امن و آسایش در برابر بیماری کرونا نرسیده ایم و باید همچنان مراقب باشیم.

سرمست ادامه داد: واکسیناسیون کرونا یک مسئله ملی است و از این رو تمام دستگاه ها و نهادها باید امکانات خود را برای گسترش واکسیناسیون و همچنین تجهیز مراکز بیشتر تجمیعی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دهند.

وی با بیان این که در حال حاضر واکسیناسیون افراد ۷۰ سال و بیشتر در شهرها و همچنین افراد ۶۰ سال و بیشتر در روستاهای استان ادامه دارد یادآور شد: همه برنامه های مربوط به واکسیناسیون باید بر اساس سند ملی واکسیناسیون و بر اساس زمان بندی مصوب اجرایی شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت مدیریت مصرف برق بویژه در فصل گرما اشاره و اذعان کرد: یکی از اولویت های اصلی برای مدیریت مصرف برق، جا به جایی ساعت کار کارکنان دستگاه های اجرایی است که برخی از آن به کاهش ساعت کاری تعبیر می کنند، در حالی که این امر به منزله جا به جایی ساعت کار است تا بتوان مصرف برق را مدیریت کرد.

وی همچنین اضافه کرد: بر اساس پیشنهاد مطرح شده، موافقت اولیه خود را برای جا به جایی ساعت کار کارکنان به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ اعلام می کنیم، اما نهایی شدن این موضوع منوط به هماهنگی با هیئت دولت و همچنین ابلاغ آن خواهد بود که اطلاع رسانی تکمیلی درباره آن در روزهای آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkwnw.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما