کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه‌های بزرگداشت واقعه سوم خرداد در قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 2 خرداد 1400 ساعت 12:50

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ویژه برنامه های سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را اعلام کرد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به فرارسیدن سال روز سوم خرداد اظهار کرد: اهمیت فتح خرمشهر و لزوم تبیین آن برای نسل جوان موضوعی است که باید مورد تأکید باشد.

او افزود: اگر بخواهیم به کلمات حضرت امام تاسی کرده و موردتوجه قرار دهیم امام راحل فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و درواقع آن حماسه بزرگ در فتح خرمشهر صورت گرفت که بسیار باارزش است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: باید یاد خاطره و نام شهدای آن روز و جانبازانی که امروز در خدمت آن‌ها هستیم به‌عنوان کسانی که در فتح خرمشهر حضور داشتند و به درجه رفیع جانبازی نائل شدند گرامی داشته شود.

ناظمی با اشاره به برنامه‌های مراسم بزرگداشت سوم خرداد در قم بیان کرد: ویژه‌برنامه‌های سوم خرداد در استان روز دوشنبه ساعت ۸ و نیم در گلزار شهدای سوم خرداد آغاز می‌شود که تلاوت قرآن کریم و غبارروبی و سخنرانی از جمله آن است.

او تصریح کرد: ۶۰ شهید از واقعه سوم خرداد در گلزار سوم خرداد استان مدفون هستند و تعدادی نیز در قبرستان شیخان مدفون هستند و به این مناسبت مراسم بزرگداشت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس را رسالت مهمی برشمرد و گفت: روز دوشنبه سوم خردادماه ساعت ۱۰ صبح مراسم تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد به بالا از سوی  بنیاد شهید استان انجام می‌شود.

ناظمی عنوان کرد: با همکاری دیگر دستگاه‌های استان دیدار با خانواده‌های فتح خرمشهر و ایثارگران سوم خرداد انجام می‌شود همچنین وبیناری در تهران با حضور رئیس سازمان بنیاد شهید و نمایندگان ولی فقیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 97006

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/97006/برنامه-های-بزرگداشت-واقعه-سوم-خرداد-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir