قم نيوز : معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ویژه برنامه های سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را اعلام کرد.
برنامه‌های بزرگداشت واقعه سوم خرداد در قم
برنامه‌های بزرگداشت واقعه سوم خرداد در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به فرارسیدن سال روز سوم خرداد اظهار کرد: اهمیت فتح خرمشهر و لزوم تبیین آن برای نسل جوان موضوعی است که باید مورد تأکید باشد.

او افزود: اگر بخواهیم به کلمات حضرت امام تاسی کرده و موردتوجه قرار دهیم امام راحل فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و درواقع آن حماسه بزرگ در فتح خرمشهر صورت گرفت که بسیار باارزش است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: باید یاد خاطره و نام شهدای آن روز و جانبازانی که امروز در خدمت آن‌ها هستیم به‌عنوان کسانی که در فتح خرمشهر حضور داشتند و به درجه رفیع جانبازی نائل شدند گرامی داشته شود.

ناظمی با اشاره به برنامه‌های مراسم بزرگداشت سوم خرداد در قم بیان کرد: ویژه‌برنامه‌های سوم خرداد در استان روز دوشنبه ساعت ۸ و نیم در گلزار شهدای سوم خرداد آغاز می‌شود که تلاوت قرآن کریم و غبارروبی و سخنرانی از جمله آن است.

او تصریح کرد: ۶۰ شهید از واقعه سوم خرداد در گلزار سوم خرداد استان مدفون هستند و تعدادی نیز در قبرستان شیخان مدفون هستند و به این مناسبت مراسم بزرگداشت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس را رسالت مهمی برشمرد و گفت: روز دوشنبه سوم خردادماه ساعت ۱۰ صبح مراسم تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد به بالا از سوی  بنیاد شهید استان انجام می‌شود.

ناظمی عنوان کرد: با همکاری دیگر دستگاه‌های استان دیدار با خانواده‌های فتح خرمشهر و ایثارگران سوم خرداد انجام می‌شود همچنین وبیناری در تهران با حضور رئیس سازمان بنیاد شهید و نمایندگان ولی فقیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcb0gb9.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما