دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 97030

پیام فتح خرمشهر همدلی و وحدت است

قم نيوز : شهردار قم با اشاره به این که پیام فتح خرمشهر همدلی و وحدت است گفت: افتتاح برخی پروژه ها در این ایام با هدف ایجاد شور و انگیزه بیشتر در مردم جهت حضور در پای صندوق های رأی برنامه ریزی شد که ظاهرا همین اقدام هم با حواشی همراه بوده است.
پیام فتح خرمشهر همدلی و وحدت است
پیام فتح خرمشهر همدلی و وحدت است
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان نژاد در نشست امروز شورای اسلامی شهر با تبریک سالروز فتح خرمشهر به همه مردم و حماسه سازان این روز به برخی حواشی مطرح شده در این روزها پرداخت و گفت: مدیریت شهری در این روزها کوشید تا با افتتاح برخی پروژه های آماده بهره برداری، خوشحالی و خرسندی بیشتری در مردم ایجاد و آنان را به حضور پُرشورتر در پای صندوق های رأی تشویق کند.

وی افزود: البته تردیدی نیست که استانداری قم هم به دنبال رعایت قانون و مقررات انتخابات است و از این رو اظهارنظری دالّ بر ضرورت عدم سخنرانی اعضای شورای شهر که کاندیدای انتخابات پیشِ رو هستند مطرح شده است.

شهردار قم در ادامه پیام فتح خرمشهر را همدلی و وحدت خواند و و اظهار کرد: همه به دنبال آن هستیم تا قانون و مقررات اجرایی شده و  فیتیله اختلاف ها پایین کشیده شود.

سقائیان نژاد در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: البته در چهارشنبه هفته جاری برنامه ای برای افتتاح برخی پروژه های شهری قم با حضور سردار صفوی تدارک دیده شده و دعوت های لازم انجام شده است، اما از مجموعه همکاران دست اندرکار می خواهم که درباره ادامه این برنامه ها بر اساس آخرین جمع بندی اقدام کنند تا إن شاء الله همه برنامه ها بدون حاشیه باشد و از هر سوء استفاده احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdciuua3.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما