چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 97088

سهم برق استان باید به درستی مصرف شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: سهم برق استان باید با مدیریت درست توزیع و مصرف شود.
سهم برق استان باید به درستی مصرف شود
سهم برق استان باید به درستی مصرف شود
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری که در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با بیان این که استاندار قم در سطح ملی پیگیر سهمیه برق استان بوده است یادآور شد: در نشست شورای معاونان استانداری نیز این موضوع در دستور کار بوده است.

وی با اشاره به حضور اخیر خود در سامانه سامد برای پاسخگویی به پرسش های مردم اذعان کرد: حدود ۹۰ درصد این پرسش ها به موضوع مدیریت مصرف و قطعی های اخیر برق اشاره داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در عین حال به نشست دیروز شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استانداری قم توجه داد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا کمیته ای متشکل از نماینده استانداری، نماینده شرکت توزیع نیروی برق استان، نماینده ای از بخش خصوصی و همچنین نماینده ای از اتاق بازرگانی برای تحقق مدیریت بهینه مصرف برق در قم تشکیل شود.

غضنفری اضافه کرد: همچنین همه اعضای حاضر در این نشست بر ضرورت مصرف بهینه انرژی تأکید داشتند و معتقد بودند سهم برق استان باید با سیاست های تشویقی و تنبیهی به درستی مصرف شود، از این رو برنامه ریزی مصرف برق در استان یکی از ضروریات این روزهاست.

وی با تصریح بر این که تلاش می شود تا سهم برق استان بر اساس شاخص های اقناعی تخصیص داده شود بیان داشت: اطلاع رسانی منظم و بدون تغییر درباره خاموشی های احتمالی، یک اصل مهم و حیاتی در مدیریت مصرف انرژی است که شرکت توزیع نیروی برق استان باید به آن پایبند باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با ابراز تأسف از برخی خسارت های اخیر ناشی از قطعی بدون اطلاع رسانی برق گفت: سامانه ای برای اعلام این خسارت ها و جبران آن ها در نظر گرفته شده است که اطلاعات مربوط به آن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

غضنفری در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد مشکلات پیش آمده ناشی از قطعی برق با همت همه مردم و مسؤولان حل و فصل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwgb9.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما