يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 97192

پرداخت ۸۰ درصدی تسهیلات ازدواج در سال ۹۹

قم نيوز : استاندار قم گفت:انتظار از بانک‌های عامل در سال ۱۴۰۰، همکاری بیشتر و کاهش صف‌های انتظار وام‌های ازدواج است تا تسهیلات ازدواج در زمان مناسب به زوجین پرداخت شود.
پرداخت ۸۰ درصدی تسهیلات ازدواج در سال ۹۹
پرداخت ۸۰ درصدی تسهیلات ازدواج در سال ۹۹
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال ۱۴۰۰ که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم فعالیت و اقدام دستگاه‌ها در زمینه تسهیل امور جوانان،گفت: عملکرد سال گذشته دستگاه‌ها در چارچوب‌های تعریف شده ستاد ساماندهی امور جوانان استان قابل قبول است.

استاندار قم، به پرداخت ۸۰ درصدی تسهیلات ازدواج در سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: انتظار از بانک‌های عامل در سال ۱۴۰۰، همکاری بیشتر و کاهش صف‌های انتظار وام‌های ازدواج است تا این تسهیلات در زمان مناسب به زوجین پرداخت شود.

سرمست با بیان اهمیت هم افزایی و تعامل همه بخش‌های استان در جهت امور جوانان، اضافه کرد: طراحی و تدوین برنامه‌های راهگشا و تسهیل گر با هدف بهبود چشم انداز توسعه استان در حوزه جوانان باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قم با تاکید بر تصویب سند تحول اجتماعی استان در معاونت سیاسی امنیت و اجتماعی استانداری قم، ادامه داد: این سند نقشه راهی است که در بخشی از آن به تحکیم خانواده اشاره شده و می‌توان در راستای امور جوانان و بهبود فعالیت‌ها از آن بهره برداری شود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان در این ستاد، تصریح کرد: بهره مندی از ایده ها، نظرات و پیشنهادات جوانان و نیز نخبگان بانوان در ساماندهی امور جوانان و تسهیل فرآیند‌ها امری ضروری است.

سرمست بر بکار گیری جوانان در پست‌های مدیریت تاکید کرد و گفت: یکی از موارد ارزیابی مدیران دستگاه‌های دولتی جوانگرایی و تلاش در جهت توانمند سازی نیرو‌های جوان برای تصدی پست‌های مهم مدیریت در دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار قم در پایان یادآورشد: همه بخش‌های استان اهتمام لازم را بکار برند تا در کسب و کار، مهارت افزایی، ازدواج و آموزش‌های تخصصی برای سال ۱۴۰۰ برنامه‌های متناسب با سبک زندگی در ایام شیوع کرونا افق چشم انداز مناسب دیده شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchiznw.23nqwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما