يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 97204

تجلیل از مدال‌آوران ووشو در قم / 2 انتصاب جدید در ووشو

قم نيوز : هیات ووشو استان قم از نفرات عضو تیم منتخب ووشو بانوان قم به پاس درخشش و کسب رتبه در مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان ایران تقدیر کرد.
تجلیل از مدال‌آوران ووشو در قم / 2 انتصاب جدید در ووشو
تجلیل از مدال‌آوران ووشو در قم / 2 انتصاب جدید در ووشو
به گزارش قم نیوز مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات لیگ برتر مجازی ووشو بانوان ایران و مدال‌آوران تالو باشگاه ولیعصر به همت هیات ووشو و مدیریت این ولیعصر برگزار شد، مراسمی که در آن مسوولان هیات ووشو و خانواده‌های مدال‌آوران نیز حضور داشتند.

از مدال‌آوران تیم لیگ برتری قم در مسابقات مجازی ووشو زنان ایران در حالی تجلیل شد که اعضای این تیم را ووشوکاران سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تشکیل می‌دادند و سرپرستی تیم را خانم زارعی، مربیگری تیم تالو را خانم رفیعی و مربیگری تیم ساندا را خانم سلیمانی بر عهده داشتند.

خبر دیگر از ووشو قم به تشکیل جلسه شورای فنی هیات ووشو اختصاص دارد، جلسه‌ای که در خانه ووشو تشکیل شد و یکی از نتایج آن انتصاب مربی شناخته شده این رشته و یکی از چهره‌های کارآمد ووشو قم یعنی ابراهیم درتاج به عنوان سرمربی تیم‌های ووشو نوجوانان و جوانان ساندا قم انتخاب شد.

همچنین سجاد خورشیدی دبیر قبلی هیات ووشو قم که به تازگی از این مسوولیت کنار رفته، به عنوان نماینده سبک دی تانگ چوان  ووشو قم منصوب شد، بلافاصله بعد از این انتصاب‌ها فراخوان تشکیل تیم‌های ‎نوجوانان و جوانان ساندای قم انجام گرفت تا این تیم‌ روزهای زوج هفته از ساعت 18 تا 19:30 در خانه ووشو تمرینات خود را برگزار کند.

جدیدترین خبر از تداوم روند موفقیت‌های ووشو قم به افتخارآفرینی ورزشکاران این رشته در مسابقات چند جانبه البرز باز می‌گردد که در آن مهدیان قلی‌بیگی  در رده نونهالان، محمد معراج زرّین در رده نوجوانان، امیرمهدی کریمی در رده جوانان و محمدعلی کریمی در رده بزرگسالان به مقام نخست رسیدند.

همچنین امیرطاها کریمی در نونهالان، همچنین محمدرضا عظیمی‌فرد و محمدمهدی سالمیان در رده نوجوانان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند، محمدمهدی یکتا در نونهالان سوم شد و محمد جواد قاسمیان و محمد سجاد دانشجو به همراه علی شکوهی در همین رده سنی نونهالان مقام سوم مشترک را در اوزان خود کسب کردند، در حالی که استاد محمدعلی کریمی رئیس سبک لی چوان قم است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba5b9.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما