?>?> کاراته‌کای قم در اندیشه تکرار خاطرات شیرین پاریس | قم نیوز
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 97214
منبع : خبرگزاری برنا

کاراته‌کای قم در اندیشه تکرار خاطرات شیرین پاریس

قم نيوز : کاراته‌کای ملی‌پوش و پرافتخار استان قم پس از خاطرات به یادماندنی سال 2012 قهرمانی جهان با سفر دوباره به پاریس آخرین بخت خود را برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک مورد آزمایش قرار خواهد داد.
کاراته‌کای قم در اندیشه تکرار خاطرات شیرین پاریس
کاراته‌کای قم در اندیشه تکرار خاطرات شیرین پاریس
به گزارش قم نیوز کاراته‌کای ملی‌پوش و پرافتخار استان قم امیر مهدی‌زاده است که سال 2012 نخستین‌بار همراه با تیم ملی بزرگسالان ایران به رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در شهر پاریس فرانسه اعزام شد و به عنوان یکی از چهره‌های شگفتی‌ساز آن مسابقات به مقام قهرمانی و نشان طلای وزن منهای 60 کیلوگرم دست یافت.

مهدی‌زاده در آن تورنمنت معتبر نخستین طلای جهانی را به ویترین افتخارات خود افزود و بعد از آن نیز در دو دوره دیگر حضور در پیکارهای قهرمانی کاراته دنیا به یک طلا و یک برنز دست یافت، ضمن اینکه در کارنامه موفقیت‌های وی دو طلا و یک برنز قهرمانی آسیا، دو طلا و نقره بازی‌های آسیایی، طلا و نقره دانشجویان دنیا و جام جهانی کاراته و چندین مدال ارزشمند دیگر از میادین داخلی و بین‌المللی به چشم می‌خورد.

اما تنها جای خالی ویترین افتخارات مهدی‌زاده، سهمیه و مدال المپیک است، به همین دلیل ستاره کاراته‌ قم در ماه‌های اخیر به آب و آتش می‌زند تا در آخرین سال‌های دوران ورزش حرفه‌ای خود به این موفقیت نیز دست یابد، بر این اساس مهدی‌زاده تنها یک شانس دیگر برای رسیدن به این مهم دارد.

مهدی‌زاده که به دلیل تغییر وزن در بیش از یک سال و نیم اخیر همواره در میادین مختلف با ناکامی مواجه بوده، در مسابقات اخیر کاراته‌وان نیز با شکست مواجه شد تا تمام انرژی و حواس خود را از این پس به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در شهر پاریس فرانسه معطوف کند.

بر همین اساس مهدی‌زاده این روزها در اردوی تیم ملی است تا در اوج آمادگی به مسابقات گزینشی المپیک در پاریس برود، رقابت‌هایی که آخرین انتخابی برای المپیک توکیو محسوب می‌شود و روزهای ۲۱ الی ۲۳ خرداد ماه به انجام خواهد رسید تا مهدی‌زاده در صورت کسب مقام جواز حضور در المپیک را کسب کند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc0iqo.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما