پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 97326

اعلام بیعت با اهل بیت (ع) با حضور گسترده در پای صندوق های رای

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این انقلاب با هدف حاکمیت حکومت علوی واقع شد، گفت: شرکت در انتخابات در واقع اعلام بیعت و یاری با امیرالمومنین و اهل بیت است.
اعلام بیعت با اهل بیت (ع) با حضور گسترده در پای صندوق های رای
اعلام بیعت با اهل بیت (ع) با حضور گسترده در پای صندوق های رای
آیت الله محسن اراکی صبح پنجشنبه در جمع بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی که برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در بیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در قم حضور یافته بودند، گفت: کشور ما که تحت سلطه انگلیس و آمریکا و بیگانگان بود، به دست امام خمینی رحمت الله علیه به جایی رسید که اکنون این سرزمین احیاگر معارف و ارزش‌های اهل بیت و اسلام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: معنی لیبرال دموکراسی غرب، حکومت سرمایه داران بر مردم است و با پیروزی انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و آموزه‌های اسلام محمدی برای خدمتگزاری به مردم آشکار شد و نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی در سراشیبی سقوط افتاد.

وی ادامه داد: البته اسلام با ارزش‌های نظام سرمایه داری مخالف است ولی در اسلام، داشتن سرمایه و ثروت برای ایجاد اشتغال و خدمت به مردم اشکال ندارد.

آیت الله اراکی با بیان اینکه قم، آغازکننده انقلاب اسلامی است، گفت: این انقلاب باید مرکزی برای نشر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلام ناب و الگویی برای همه جهان اسلام باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این انقلاب با هدف حاکمیت حکومت علوی واقع شد، گفت: شرکت در انتخابات در واقع اعلام بیعت و یاری با امیرالمومنین و اهل بیت است. انشاالله با حضور گسترده در این انتخابات فرد اصلح را انتخاب خواهیم کرد و با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان خواهیم نمود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3w9y.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما