شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 97355
امام‌جمعه سلفچگان:

حضور پرشور در انتخابات یکی از بزرگ‌ترین نمادهای وحدت در جامعه است

قم نيوز : امام‌جمعه سلفچگان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم برشمرد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین نمادهای وحدت در جامعه حضور پرشور در انتخابات است و برعکس عدم حضور در انتخابات نشانه عدم وحدت و همدلی است.
حضور پرشور در انتخابات یکی از بزرگ‌ترین نمادهای وحدت در جامعه است
حضور پرشور در انتخابات یکی از بزرگ‌ترین نمادهای وحدت در جامعه است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر سلفچگان اظهار داشت: این روزها در ایامی قرار داریم که سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است، بزرگ‌مردی که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران شدند و تا ابد یاد و خاطرش جاودانه خواهد ماند.

وی به شهادت امام صادق (ع) هم اشاره کرد و گفت: این امام همام منادی وحدت و همبستگی بودند چراکه همه برکات زیر سایه‌ای وحدت است.

حجت‌الاسلام کتابچی تأکید کرد: ما در جامعه‌ای اسلامی نیاز به وحدت داریم و به‌هیچ‌عنوان مجاز به دامن‌زدن به اختلافات نیستیم.

وی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم برشمرد و بیان داشت: یکی از بزرگ‌ترین نمادهای وحدت در جامعه حضور پرشور در انتخابات است و برعکس عدم حضور در انتخابات نشانه عدم وحدت و همدلی است.

امام‌جمعه سلفچگان قیام ۱۵ خرداد را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: قیام ۱۵ خرداد که در واقع در واکنش به انقلاب سفید بود خود مقدمه‌ای اصلی پیروزی انقلاب در سال ۵۷ را رقم زد و نباید فراموش کنیم که انقلاب همواره نیازمند پاسداری و حمایت است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به قطعی‌های خارج از برنامه برق در سلفچگان اشاره کرد و گفت: از دادستان محترم جهت ورود به این موضوع ورود کنند و اجازه ندهند بیش از این به مراکز صنعتی این شهر و دامداران و کشاورزان ضرر وارد شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciwpa3.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما