سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 97414

نخستین تغییر شیمیدر قم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال

قم نيوز : نخستین انتصاب رسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم به منظور حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور انجام شد.
نخستین تغییر شیمیدر قم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال
نخستین تغییر شیمیدر قم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال
به گزارش قم نیوز هنریک درغوکاسیان مدیرعامل و مالک باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر بعد از عدم راه‌یابی این تیم به فینال رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر بسکتبال در پیامی خطاب به هواداران این تیم، خبر از حضور یک تیم پرقدرت در دوره جدید این مسابقات را داده بود، وعده‌ای که از  معرفی یک مدیر اجرایی جدید و تغییر در پست سرپرستی تیم شیمیدر آغاز شد.

با حکم هنریک درغوکاسیان مالک و مدیرعامل باشگاه شیمیدر، نصرت‌الله جعفریان پیشکسوت بسکتبال، داور و ناظر سابق بین‌المللی و مدرس فدراسیون جهانی بسکتبال به عنوان مدیر اجرایی این باشگاه و همچنین سرپرست جدید تیم بسکتبال شیمیدر در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور منصوب شد.

این در شرایطی است که بسکتبال یکی از رشته‌های المپیکی ورزشی ایران در توکیو 2021 محسوب می‌شود و به همین منظور در هفته‌های اخیر تیم ملی بزرگسالان کشورمان زیر نظر کادر فنی به تمرین و برنامه‌های آماده‌سازی می‌پردازد تا با قدرت در بزرگترین رویداد ورزشی سال جاری جهان به میدان برود.

این رشته ورزشی فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ مسابقات باشگاه‌های برتر خود را با رقابت ۱۶ تیم در دو گروه هشت تیمی و در نهایت با قهرمانی شهرداری گرگان، نایب‌قهرمانی مهرام تهران و رتبه سومی شیمیدر قم به پایان رساند، لیگی که دوره جدید آن به احتمال فراوان همانند سال‌های گذشته از فصل پائیز استارت خواهد خورد.

شیمیدر قم یکی از تیم‌های مصمم به حضور پرقدرت در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران است، تیمی که از سال ۱۳۹۸ به نمایندگی از قم در لیگ برتر حضور می‌یابد و بعد از لیگ نافرجام ۱۹۹ – ۱۳۹۸ در لیگ برتر فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ رتبه سوم را برای ورزش قم به ارمغان آورد.

انتصاب جعفریان به عنوان مدیر اجرایی جدید باشگاه و سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر در حالی صورت گرفت که در فصل سپری شده پیکارهای لیگ برتر مسوولیت سرپرستی تیم شیمیدر قم بر عهده هادی عامری بود و عاشور گل‌محمدی نیز مسوولیت مدیریت اجرایی شیمیدر را بر عهده داشت.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdceee8o.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما