قم نيوز : حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی گفت: هر مقدار مشارکت در انتخابات بیشتر باشد شخص منتخب از قدرت چانه‌زنی بیشتری در عرصه بین‌المللی برخوردار خواهد بود و برای اصلاح ساختار درونی و مشکلات داخلی از قدرت بالاتری بهره‌مند‌می شود.
دعوت عضو مجلس خبرگان از ملت ایران برای مشارکت پرشور در انتخابات
دعوت عضو مجلس خبرگان از ملت ایران برای مشارکت پرشور در انتخابات
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: انتخابات ریاست جمهوری از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است و در این انتخابات رئیس‌جمهور کشورمان با رای مردم انتخاب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: هر مقدار مشارکت در انتخابات بیشتر باشد شخص منتخب از قدرت چانه‌زنی بیشتری در عرصه بین‌المللی برخوردار خواهد بود و برای اصلاح ساختار درونی و مشکلات داخلی از قدرت بالاتری بهره‌مند‌می شود.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به برکات حضور پرشور ملت ایران در انتخابات عنوان کرد: ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات برکسی پوشیده نیست و در کنار آن توجه به شاخص‌های کاندیدای اصلح نباید مورد غفلت واقع شود.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: اگر حضور پای صندوق‌های رای کمرنگ باشد اصلی‌ترین مشکلی که ایجاد می‌شود کاستن اقتدار دستگاه اجرایی کشور است که به ضرر مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: این موضوع برای ما مهم است که سکان اداره کشور را دست چه کسی می‌دهیم و مبادا در انتخاب خود قصور داشته باشیم، برای انتخابات باید با چشم‌باز عمل کرد و از بین گزینه‌های موجود که افراد فرهیخته‌ای هستند بهترین را انتخاب کنیم تا سرنوشت کشور در طول چهار سال آینده دچار چالش و آسیب نشود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcftjd1.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما