شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 97535

تداوم شکست‌ناپذیری دلسوختگان قم در فوتسال ایران

قم نيوز : تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با تداوم روند شکست‌ناپذیری خود صدرنشین جدول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور شد.
تداوم شکست‌ناپذیری دلسوختگان قم در فوتسال ایران
تداوم شکست‌ناپذیری دلسوختگان قم در فوتسال ایران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که 16 تیم در مرحله نهایی رقابت‌های این فصل لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارند، بازی‌های این مرحله برای تعیین چهار صعود کننده به لیگ دسته اول به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت در چهار گروه برگزار می‌شود.

شهر مقدس قم میزبان یکی از گروه‌های مرحله مقدماتی است که در آن نمایندگان استان‌های خراسان‌رضوی، قم، آذربایجان غربی و بوشهر حضور دارند، گروهی که تیم دلسوختگان اهل بیت قم پذیرای قهرمان مشیر دالکی برازجان، اروم آلیاژ ارومیه و صبای نوین مشهد است و بازی‌ها به مدت سه روز در قم به انجام می‌رسد.

در روز نخست دیدارهای این گروه تیم اروم آلیاژ ارومیه در مصاف با قهرمان مشیر دالکی برازجان به برتری سه بر صفر دست یافت و فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در مصاف با تیم صبای نوین مشهد جشنواره‌ای از گل به راه انداخته و با نتیجه جالب 6 بر صفر صاحب برتری شدند.

در مصاف دلسوختگان اهل بیت قم با صبای نوین مشهد، مسعود عباسی دو گل به ثمر رساند و چهار گل دیگر توسط محسن سابقی، علی رضایی، امیرحسین یاوری و علی ابراهیم‌بیگی وارد دروازه حریف شد تا نماینده قم با اقتدار دیدارهای مرحله نهایی این فصل لیگ دسته دوم ایران را آغاز کند.

اما در روز دوم بازی‌های این مرحله به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، ابتدا تیم قهرمان مشیر دالکی برازجان با نتیجه 3 بر 1 از سد صبای نوین مشهد عبور کرد و دومین بازی بین دلسوختگان اهل بیت قم و اروم آلیاژ ارومیه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در این دیدار تا یک ثانیه پایانی با نتیجه 2 بر 1 از حریف سرسخت خود جلو بودند و در آخرین لحظه برد را با تساوی عوض کردند ولی همچنان با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت 6 صدرنشین مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال ایران هستند و در آخرین بازی از دور رفت این مرحله امروز به مصاف تیم قهرمان مشیر دالکی برازجان می‌روند.

نکته قابل توجه این است که اگر چه تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در مصاف با نماینده ارومیه تن به تساوی داد اما این تیم هفتمین بازی متوالی را بدون شکست پشت سر گذاشت تا به روند شکست‌ناپذیری خود از دور برگشت مرحله مقدماتی تا آخرین بازی دور رفت مرحله نهایی ادامه دهد.

انتهای پیام / 107
https://qomnews.ir/vdciwwa3.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما