يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 97577

آمادگی بانوان هندبالیست قم برای اعزام به قهرمانی آسیا

قم نيوز : بانوان هندبالیست قم از سوی کادر فنی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان برای همراهی این تیم در مسابقات قهرمانی زنان قاره کهن دعوت شدند.
آمادگی بانوان هندبالیست قم برای اعزام به قهرمانی آسیا
آمادگی بانوان هندبالیست قم برای اعزام به قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز استارت بانوان هندبالیست کشورمان برای حضور موفق و آماده در مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا در حالی زده شد که این پیکارها انتخابی هندبال زنان جهان نیز به شمار می‌رود، به همین منظور از 60 بازیکن برای شرکت در نخستین اردوی تیم ملی دعوت شد.

نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان ایران به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان تا 26 خرداد ماه به میزبانی هیات هندبال استان خراسان‌رضوی در مشهد مقدس جریان دارد و سه بانوی هندبالیست قم نیز تیم ملی را همراهی می‌کنند.

البته بانوان هندبالیست دعوت شده به این اردو در دو گروه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار می‌کنند، در حالی که طبق اعلام سازمان تیم‌های ملی هندبال، کادر تیم ملی بانوان کشورمان متشکل از عزت‌الله رزم‌گر مدیر فنی، خدیجه قانع مربی، نشمین شافعیان مشاور فنی و فاطمه جعفری فیزیوتراپ این تیم است.

اسامی 60 بازیکن دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان در حالی اعلام شد الناز قاسمی، فاطمه خلیلی‌ و نوریه عباسی سه نماینده استان قم در این اردو هستند و جزو نفرات دعوت شده گروه دوم به شمار می‌روند که باید از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کنند.

این سه هندبالیست از نخبه‌های هندبال بانوان قم هستند که اوایل دهه 1390 زیر نظر یکی از مربیان برجسته این رشته در قم یعنی زهرا احمدی‌نیا در تیم هدف‌پویان جوان قم رشد و پرورش یافته‌اند و علاوه بر عضویت در تیم‌های مختلف لیگ برتری، سابقه همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات جوانان و بزرگسالان آسیا را دارند.

در گروه نخست دعوت شده‌ها به این اردو بازیکنانی از استان‌های تهران، فارس، ‌کرمان، یزد، خراسان‌رضوی، کردستان، کرمان، البرز اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند و در گروه دوم نیز علاوه بر این استان‌ها، نفرات دیگری از بوشهر، همدان، قزوین و آذربایجان شرقی نیز حاضر هستند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcefn8o.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما