چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 97683

ضرورت همیاری بخش کشاورزی استان در موضوع مصرف برق

قم نيوز : مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم خواستار همکاری بیشتر بخش کشاورزی استان برای مدیریت بهینه مصرف انرژی شد.
ضرورت همیاری بخش کشاورزی استان در موضوع مصرف برق
ضرورت همیاری بخش کشاورزی استان در موضوع مصرف برق
به گزارش قم نیوز داود سلیمانیان که امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به همکاری برخی نهادها و دستگاه ها با شرکت توزیع نیروی برق استان برای صرفه جویی در مصرف برق بیان داشت: گزارش مصرف برق بخش اداری و عمومی استان به صورت هفتگی به مسؤولان مربوط و از جمله به معاونان استانداری و همچنین مدیرکل مدیریت بحران استان تقدیم می شود تا تذکرهای لازم از سوی این افراد به زیرمجموعه ها ابلاغ شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در هفته های اخیر و با عنایت مسؤولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه و همچنین اماکن متبرکه استان و مساجد شاهد کاهش مصرف برق در این اماکن هستیم.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم ادامه داد: از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز انتظار می رود تا برای مصرف بهینه برق در بخش کشاورزی استان و بویژه در ایستگاه های پمپاژ و تصفیه خانه ها، تذکرهای لازم را به زیرمجموعه ها ابلاغ کند.

وی افزود: بر این اساس نیازمند همکاری بیشتر حوزه کشاورزی و آب و فاضلاب در مصرف بهینه برق بویژه در ساعات اوج بار هستیم.

سلیمانیان در پایان سخنان خود یادآور شد: تمام سعی و تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان بر آن است تا مراکز مرتبط با رأی گیری انتخابات در روز رأی گیری و همچنین روزهای قبل و بعد از آن دچار خاموشی نشود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم همچنین از عموم هم استانی ها خواست تا با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی بویژه در ساعات اوج بار، همیار شرکت توزیع نیروی برق استان برای ارائه خدمات بهتر باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc1eqo.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما