قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیسی بین جریانات مختلف سیاسی "‌وحدت، انسجام، یکپارچگی و هماهنگی" ‌برقرار خواهد کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: رئیسی بین جریانات سیاسی "‌وحدت و انسجام" ‌برقرار خواهد کرد
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: رئیسی بین جریانات سیاسی "‌وحدت و انسجام" ‌برقرار خواهد کرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری ‌در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه داشتن «برنامه» با پشتوانه «کارنامه» آیت الله رئیسی، تا چه حد ضامن رفع مشکلات کشور و تأمین رفاه مردم است، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در رأس یک قوه سابقه مطلوب و رضایت‌بخشی داشته ‌و در سطوح راهبردی سابقه فعالیت دارد و از سوی دیگر کاملاً نسبت به مشکلات موجود در کشور و گرفتاری‌های مردم و موانعی که سر راه تولید و رشد اقتصادی وجود دارد آگاه و نسبت به این مسائل واقف است.

ذوالنوری با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در جایگاه نظارتی و قضاوت، نواقص دولت‌های گذشته را شاهد بوده است، افزود: وی نسبت به امور مختلف شناخت بسیار خوبی دارد و از گذشته ارتباط بسیار نزدیکی هم با نیرو‌های توانمند و کارآمد و بی‌حاشیه داشته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که وی بتواند یک دولت توانمند موثر و و کارآمد تشکیل دهد و امیدواریم که شاهد وقوع چنین اتفاقی در کشور باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی می‌تواند کابینه توانمندی را تشکیل دهد، بیان داشت: نیرو‌های کارآمد و توانمند به اندازه کافی در کشور داریم و سرزندگی، روحیه جهادی و پرتلاش بودن رئیس‌جمهور اهمیت زیادی دارد و می‌تواند روی اعضای کابینه و نیرو‌های تحت امر اثر بگذارد و به آنان جهت دهد که آیت الله رئیسی روحیه بسیار جهادی و پرجنب و جوش و خستگی‌ناپذیری دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم ‌شاهد اصلاح وضع مدیریتی‌ و ‌یک جهش در اقدامات و فعالیت‌هایی باشیم که بتواند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند، با اشاره به تشکیل یک کابینه فراجناحی از سوی آیت الله رئیسی گفت: این موضوع و این موضع بسیار مطلوب است و علی‌القاعده باید هم اینگونه باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه رئیس جمهور باید شایسته‌سالاری را ملاک کار خود قرار دهد و نه جریان‌سالاری و حزب‌ سالاری را گفت: رئیس جمهور باید به دنبال شایسته‌سالاری باشد تا هر فردی که شایستگی‌های لازم و صلاحیت‌های دینی، اعتقادی، معنوی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، کارآمدی و تخصصی را داشته باشد، بتواند در دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت و منشأ اثر باشد.

وی تاکید کرد: طبیعتاً این نوع نگاه می‌تواند در جذب و به کارگیری نیرو‌های توانمند و استفاده و به کارگیری از توانمندی‌های آنان برای رفع مشکلات کشور مفید باشد و هم می‌تواند توان همه جریانات کشور را برای اداره کشور به کار بگیرد.

ذوالنور با بیان اینکه رئیسی قطعا از ‌جبهه‌بندی و تقابل جلوگیری خواهد کرد، ادامه داد: در هر انتخاباتی، با تقابل جریان‌های سیاسی ‌نیرو‌ها و امکانات هدر می‌رود و توان مدیران را می‌گیرد، لذا ‌هر چقدر بتوانیم "وحدت، انسجام، یکپارچگی و هماهنگی" ‌بین جریانات مختلف داشته باشیم، کشور به سمت توسعه پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyya3.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما