دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : 97822

دولت آیت الله رئیسی فسادستیز است

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم دولت آیت الله رئیسی را دولتی فسادستیز خواند و از حضور حماسی مردم در انتخابات اخیر قدردانی کرد.
دولت آیت الله رئیسی فسادستیز است
دولت آیت الله رئیسی فسادستیز است
به گزارش قم نیوز محمود مسگری که در نشست امروز شورای اسلامی شهر سخن می گفت با تبریک دهه کرامت و تقدیر از حضور حماسی مردم بصیر ایران در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا بیان کرد: انتخاب دولت فسادستیز توسط مردم پیام های آشکاری دارد که باید توجه ویژه ای به آن معطوف شود.

وی با تقدیر از مردم بصیر قم برای شرکت در انتخابات اخیر یادآور شد: مشارکت مردم قم در این انتخابات، سه درصد بیش از میانگین کشوری بود که نشانه ای از آگاهی و بصیرت مردم قم است.

عضو شورای اسلامی شهر قم سپس از نامزدهای انتخابات تشکر کرد و گفت: نامزدهای مختلف در انتخابات اخیر از آبروی خود مایه گذاشتند و با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری در صحنه حاضر شدند تا با ایجاد شور و حرارت خاص، فضای رقابتی در انتخابات شکل بگیرد.

وی افزود: در این بین، گروهی از جوانان هم انگیزه پیدا کردند تا در صحنه حاضر شوند و با ارائه لیست انتخاباتی، رقابت برای خدمت را معنای دیگری بخشند.

وی با ابراز امیدواری از این که پایان رقابت های انتخاباتی با آغاز رقابت برای خدمت به مردم همراه باشد اضافه کرد: متأسفانه در رقابت های انتخاباتی اخیر شاهد برخی بی اخلاقی ها بودیم که عملا کاری غیرشرعی و غیرقانونی بود.

عضو شورای اسلامی شهر افزود: متأسفانه مجموعه اجرایی کشور هم مشکلاتی به صورت عمدی یا سهوی در مسیر انتخابات ایجاد کرد که از چشم ها دور نماند.

وی در پایان سخنان خود با تشکر ویژه از رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم که با وجود برخی بی مهری ها همچنان در صحنه انتخابات باقی ماند خاطر نشان کرد: قطعا اعضایی از شورای شهر فعلی که عضو شورای شهر دوره ششم نخواهند بود می توانند مشاوران خوبی برای اعضای دوره بعدی شورا باشند تا إن شاء الله این تعامل و هم افزایی نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchi6nw.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما