قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور گفت: شیوع ویروس کرونا و افزایش هزینه‌های زندگی و مشکلات معیشتی مردم از جمله مشکلاتی است که باید برای رفع آن تلاش کرد.
آیت‌الله نوری‌همدانی: فکری به حال هزینه‌های زندگی و مشکلات معیشتی مردم شود
آیت‌الله نوری‌همدانی: فکری به حال هزینه‌های زندگی و مشکلات معیشتی مردم شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری همدانی امروز در دیدار رییس مرکز خدمات حوزه علمیه که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به طلاب و روحانیون بسیار مهم است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: شما باید در مدیریت خود بسیار دقت کنید تا کسی از حقش محروم نشود و به کسی هم به ناحق مساعدت نشود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: برگزاری جلسات با طلاب و افرادی که سابقه خدمت‌رسانی دارند، استفاده از نظرها و پیشنهادهای آنان در ارتقای فعالیت‌های شما مؤثر است.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا و افزایش هزینه‌های زندگی و مشکلات معیشتی مردم از جمله مشکلاتی است که باید برای رفع آن تلاش کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی خدمت‌رسانی به طلاب را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج)، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی به‌شمار می‌آید و نیاز است در برنامه‌ریزی‌های خود بسیار با دقت و هوشیار باشید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-6nw.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما