قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد قم گفت: کمیته امداد توانایی ساخت مسکن برای محرومان را دارد و تنها نیازمند تامین زمین ازسوی مسئولان مربوطه است.
ساخت مسکن برای ۲۰۰۰ محروم قمی لنگ زمین است
ساخت مسکن برای ۲۰۰۰ محروم قمی لنگ زمین است
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد قم اظهار کرد: بسیج سازندگی استان قم در حال ساخت ۲۱ واحد مسکونی برای مددجویان است که بخشی از اعتبار این پروژه  از سوی سپاه  و بخشی از ظرفیت خیرین تامین شده  و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز تسهیلاتی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته است.

او با اشاره به  این که ساخت  این واحدهای مسکونی از سوی بسیج سازندگی در مدت زمان مطلوب و با کیفیت بسیار خوبی در حال انجام است، عنوان کرد: امیدواریم دستگاه‌های دیگر استان نیز وارد عمل شوند و با مشارکت و هم افزایی بتوانیم مشکل مسکن خانواده‌های محروم  را در استان  برطرف کنیم.

میرشکار با تاکید بر ضرورت تامین مسکن محرومان افزود: در حال حاضر در استان قم بیش از سه هزار و  ۳۰۰ خانواده تحت پوشش داریم که فاقد مسکن هستند و در اماکن غیر استاندارد و فاقد امکانات و عمدتا در حاشیه‌های شهر به صورت مستاجر زندگی می کنند.

مدیرکل کمیته امداد قم  ادامه داد: این خانواده‌ها با مشکلات زیادی از جمله ناتوانی در تامین ودیعه و پرداخت اجاره‌های سنگین که هر سال نیز بر مقدار آن افزوده می‌شود مواجه می‌شوند.

میرشکار اظهار کرد: کمیته امداد اراده قوی  نسبت به تامین مسکن خانواده‌های تحت پوشش دارد ولی متاسفانه مسئولان  اراده لازم برای تحقق این مهم را ندارند و اقدام موثری برای کاهش و رفع این مشکل انجام نمی‌دهند.

او افزود:کمیته امداد این توان را دارد که در صورت تامین زمین ازسوی مسئولان مربوطه با کمک سپاه مشکل دو هزار نیازمند مسکن را طی دو سال بر طرف کند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcf11d1.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما