قم نيوز : امام جمعه قم با بیان اینکه تبدیل نقاط ضعف، ناکارآمدی‌ها و سوء تدبیرها به فرصت‌های بزرگ و اقتدار و اقدام برای حل مشکلات، مردم را امیدوار خواهد کرد، گفت: اتحاد بین آحاد ملت و مدیران و مسؤولان و تداوم موفقیت‌های آیت الله رئیسی می‌تواند بستر ساز مشارکت حداکثری امیدبخش در انتخابات آینده باشد.
تلاش برای حل مشکلات مردم را امیدوار خواهد کرد/ بهبود اوضاع معیشت اولویت دولت جدید باشد
تلاش برای حل مشکلات مردم را امیدوار خواهد کرد/ بهبود اوضاع معیشت اولویت دولت جدید باشد
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد از روز 28 خرداد به دلیل حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای به عنوان یوم الله یاد کرد و گفت: در این روز برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت حماسه ساز ایران افزوده شد و شاهد حضور یکپارچه مردم در تعیین سرنوشت خود بودیم.

وی با بیان اینکه مردم با اخلاص و هوشمند از نخستین ساعات رای گیری در شعب حضور یافتند و به خلق یک حماسه دیگر پرداختند، خاطرنشان کرد: دوربین‌ها این لحظات جاودانه را ثبت کردند و دشمنان با مشاهده این حضور در توطئه‌های شوم خود بار دیگر ناکام ماندند.

امام جمعه قم با انتقاد از اخلال به وجود آمده در رای گیری الکترونیک در نخستین ساعات آغاز رای گیری بیان کرد: برخی از افراد بعد از انتظار طولانی موفق به رای دادن نشدند و اگر اخلال‌های به وجود آمده، کمبودهای تعرفه و خلل در سیستم الکترونیک انتخابات شورای شهر نبود، قطعا میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار بیشتر بود.

وی تصریح کرد: باید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان و ستاد رسیدگی به جرایم انتخاباتی گزارشی از روند رسیدگی به تخلفات را به اطلاع مردم رسانده و طبق قانون با متخلفان برخورد کنند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در انتخابات درس‌ها و عبرت‌های فراوانی است که باید مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: صمیمانه از همه عوامل اجرایی، نظارتی، شورای نگهبان، دستگاه‌های امنیتی، نامزدها و ستادهای انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و همچنین از آحاد ملت و جوانانی که پای صندوق‌های رای حاضر شدند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور سیزدهم را به وی تبریک گفت و یادآور شد: امیدواریم بهبود اوضاع معیشتی مردم، مبارزه با فساد و مبارزه با مفسدین که تولید کننده فساد هستند مورد توجه قرار گیرد و به این نابسامانی‌ها پایان داده شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه تبدیل نقاط ضعف، ناکارآمدی‌ها و سوء تدبیرها به فرصت‌های بزرگ و اقتدار و اقدام برای حل مشکلات، مردم را امیدوار خواهد کرد، افزود: اتحاد بین آحاد ملت و مدیران و مسؤولان و تداوم موفقیت‌های آیت الله رئیسی می‌تواند بستر ساز مشارکت حداکثری امیدبخش در انتخابات آینده باشد.

منتخب مردم قم در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری گفت: از اعتماد جامعه مدرسین و مردم فهیم قم به اینجانب در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری مراتب قدردانی خود را اعلام می‌کنم و: امیدوارم بتوانم به وظیفه شرعی و قانونی خود در مجلس خبرگان عمل کنم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcefo8o.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما