قم نيوز : استاندار قم از ضرورت توجه همزمان به رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار توسعه واکسیناسیون علیه کرونا سخن گفت و بر آن تأکید کرد.
لزوم عنایت همزمان به واکسیناسیون کرونا و رعایت پروتکل ها
لزوم عنایت همزمان به واکسیناسیون کرونا و رعایت پروتکل ها
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفای وی و همچنین هفته قوه قضائیه بیان داشت: گزارش های ارائه شده در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا بیانگر آغاز موج جدید این بیماری در برخی کشورهاست.

وی افزود: متأسفانه وضعیت فعلی شیوع بیماری کرونا در برخی استان های جنوبی کشور هم جای هشدار و اخطار دارد و از این رو نباید فضای سهل انگاری و عادی انگاری نسبت به این بیماری در کشور به وجود آید.

استاندار قم سپس به ارائه گزارشی از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه داد و گفت: این گزارش درباره رعایت پروتکل ها در ایام انتخابات و بویژه در روز انتخابات بود و نشان داد که مردم و اعضای هیئت های اجرایی و نظارت تلاش داشتند تا با نظارت ناظران دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت هر استان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی دقت عمل لازم را داشته باشند.

وی با تقدیر از مردم استان قم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات اخیر اذعان کرد: خوشبختانه هم استانی های عزیز نیز در این انتخابات سربلند بودند و نهایت رعایت پروتکل ها را به عمل آوردند.

وی درباره موضوع توسعه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا نیز یادآور شد: خوشبختانه واکسن تولید داخل وارد مدار توزیع شده است و امیدواریم مردم عزیز ما با الگوگیری از مقام معظم رهبری، استقبال بیشتری از واکسیناسیون داشته باشند.

استاندار قم اضافه کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا در کنار توجه به تولید واکسن در داخل کشور، واردات واکسن را نیز به صورت همزمان دنبال خواهد کرد تا افراد و گروه های سنّی اولویت دار بتوانند به راحتی واکسن خود را تزریق کنند.

وی با اشاره به وضعیت زرد کرونایی در استان خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی نیاز داریم تا با توجه همزمان به رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار توسعه واکسیناسیون عمومی، گام های جدیدی برای مبارزه با بیماری کرونا برداریم.

استاندار قم درباره تداوم محدودیت های کرونایی نیز گفت: محدودیت ها بر اساس شرایط زرد کرونایی پابرجاست، ضمن آن که در این شرایط به نظارت های جدی تر و شدیدتر برای عدم ورود به موج جدید بیماری کرونا نیاز داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfv1d1.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما