قم نيوز : ساختمان جدید کانون سردفتران و دفتریاران استان قم به مساحت 640 مترمکعب با هزینه ای حدود 13 میلیارد تومان در 6 طبقه به بهره برداری رسید.
ساختمان جدید کانون سردفتران و دفتریاران استان قم افتتاح شد
ساختمان جدید کانون سردفتران و دفتریاران استان قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز محمدرضا محامد، رئیس کانون سردفترداران و دفتریاران قم در آیین افتتاح ساختمان جدید کانون سردفتران و دفتریاران استان قم که با حضور جمعی از اعضای کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی، مسوولین قضایی و دفتریاران استان قم برگزار شد، اظهار کرد: قم خاستگاه انقلاب اسلامی ایران است و به عنوان موثرترین شهر ایران در هلال پرفروغ شیعی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه استان قم با وجود ویژگی های منحصر به فردی که دارد باید از نظر سخت افزاری نیز منحصر به فرد باشد، تصریح کرد: کانون سردفتران و دفتریاران از بدو تشکیل به عنوان یک پایگاه مهم محسوب می شود که در این راستا با درایت و هوشمندی ریاست سابق کانون سردفتران و دفتریاران استان قم این ساختمان به مساحت ۶۴۰ متر مکعب عملیات احداث آن آغاز و در حدود ۳ سال با هزینه ای حدود ۱۳ میلیارد تومان عملیات ساخت و تجهیز آن زمان برد.

وی زیربنای این ساختمان را بیش از ۳ هزار متر مربع ذکر کرد و گفت: ساختمان جدید کانون سردفتران در ۶ طبقه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfj1d1.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما