سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 98034
منبع : قم نیوز

ملی‌پوش بسکتبال ایران به شیمیدر قم پیوست

قم نيوز : تیم شیمیدر قم برای فصل 1401 – 1400 رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور یکی از بازیکنان عضو تیم ملی را جذب کرد.
ملی‌پوش بسکتبال ایران به شیمیدر قم پیوست
ملی‌پوش بسکتبال ایران به شیمیدر قم پیوست
به گزارش قم نیوز بعد از پایان فصل 1400 – 1399 رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران که به رتبه سومی نماینده بسکتبال استان قم انجامید، حالا شیمیدری‌ها مصمم‌تر از فصل قبل و خیلی سریع‌تر و با برنامه‌تر وارد بازار نقل و انتقالات به منظور جذب مهره‌های مد نظر خود شده‌اند.

باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم ابتدا نصرت جعفریان را به عنوان مدیر جدید تیم بسکتبال این باشگاه معرفی کرد و سپس خبر از حضور مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در راس کادر فنی این تیم داد، در ادامه تحولات جدید شیمیدر امروز نخستین خرید فصل هم انجام شد.

محمد یوسف‌وند بازیکن پست‌های 4 و 5 بسکتبال کشورمان که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران عضو تیم ذوب‌آهن اصفهان بود، با عقد قراردادی به مدت یک فصل به شیمیدرقم پیوست، بازیکنی که فصل قبل در رده‌بندی نهایی لیگ برتر با ذوب‌آهن اصفهان رتبه پنجم جدول را کسب کرد.

شیمیدر قم در مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با تیم ذوب‌آهن اصفهان در گروه دوم مقدماتی قرار داشت و توانست در هر دو دیدار رفت و برگشت حریف خود را شکست دهد، لیگی که سرانجام شیمیدر بر سکوی سوم آن جای گرفت.

محمد یوسف‌وند خرید جدید شیمیدر قم یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان کشورمان نیز محسوب می‌شود و بعد از بازی برای تیم ملی در آخرین مرحله پیکارهای انتخابی بسکتبال 2021 کاپ آسیا و کسب مجوز صعود به مرحله نهایی این رویداد بزرگ قاره‌ای، اکنون با تیم ملی در اردوی تدارکاتی ژاپن به سر می‌برد و از نفرات مد نظر مهران شاهین‌طبع برای همراهی تیم ملی در المپیک 2021 توکیو محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdoz0n.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما