چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : 98050

برنامه‌ریزی شیمیدر برای حضور پرقدرت در لیگ برتر بسکتبال

قم نيوز : رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم گفت: اطمینان دارم که در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با قدرت و برنامه‌ریزی دقیق ان‌شاءالله دست به دست و دوش به دوش هم نتایجی در خور جایگاه خود و باشگاه شیمیدر کسب خواهیم کرد.
برنامه‌ریزی شیمیدر برای حضور پرقدرت در لیگ برتر بسکتبال
برنامه‌ریزی شیمیدر برای حضور پرقدرت در لیگ برتر بسکتبال
به گزارش قم نیوز ویژگی شیمیدر برای ورزش ایران و به ویژه بسکتبال کشور این است که یکی از چهره‌های موفق اقتصاد ایران و از خیّرین ورزش کشور یعنی هنریک درغوکاسیان این باشگاه را مدیریت می‌کند، کسی که بدون کمترین چشمداشت در این اوضاع تحریم‌ها و فشارهای همه‌جانبه دشمنان به کشورمان همچنان با عشق به بسکتبال می‌پردازد.

تیم شیمیدر که با کسب رتبه سومی فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران، نخستین افتخار ورزش قم در تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر این رشته المپیکی را رقم زد، حالا قصد دارد قدرتمندتر در این رقابت‌ها حضور یافته و یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

شیمیدر سومین فصل متوالی است که به نمایندگی از استان قم در لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به میدان می‌رود، تیمی که البته بیش از یک دهه در بسکتبال ایران سابقه دارد و از باشگاه‌های تاثیرگذار در تحوّل و پیشرفت کنونی این رشته المپیکی به شمار می‌رود و همچنان با عزم و اراده محکم در این رشته موفق فعالیت می‌کند.

رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در آستانه رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با ادای احترام به دوستداران بسکتبال و به ویژه هواداران باشگاه شیمیدر، تصریح کرد: لازم دانستم که طی این پیام مراتب قدردانی خود و مجموعه شیمیدر را از دوستان کادر فنی و بازیکنان فصل قبل چه آنهایی که امسال در خدمتشان خواهیم بود و چه آنهایی که دیگر توفیق همراهی با آنان را در فصل جاری نداشتیم را اعلام کنم.

هنریک درغوکاسیان افزود: بر این باورم که همه این عزیزان قهرمانانی هستند که هر کجا که باشند، لحظه‌ای از تلاش در جهت اعتلای سطح کیفی بسکتبال ایران پا عقب نگذاشته و با تلاش‌های نفر به نفر آنها هر روز شاهد باز شدن یک برگ جدید در تاریخ بسکتبال ایران خواهیم بود.

وی ابراز کرد: اما در ادامه این فرصت را مغتنم شمرده و با خیر مقدم به تمامی بازیکنان و عزیزانی که امسال به باشگاه شیمیدر پیوسته‌اند و با تشکر و سپاس ویژه از حسن انتخابشان، اطمینان دارم که در این فصل جدید با قدرت و برنامه‌ریزی دقیق انشاءالله دست به دست و دوش به دوش هم نتایجی در خور جایگاه خود و باشگاه شیمیدر کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbggb9.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما