پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 98083

خیرین در ساخت پایگاه‌های امدادی از هلال احمر حمایت کنند

قم نيوز : رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه خیران همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر دارند، گفت: انتظار ما از خیران این است که در موضوع ساخت پایگاه‌های امدادی که مورد نیاز جدی کشور است، کمک کنند.
خیرین در ساخت پایگاه‌های امدادی از هلال احمر حمایت کنند
خیرین در ساخت پایگاه‌های امدادی از هلال احمر حمایت کنند
به گزارش قم نیوز کریم همتی امروز درحاشیه آیین کلنگ زنی، افتتاح و بهره برداری از طرح‌های امدادی، درمانی، حمایتی، آموزشی و فرهنگی قم در مجتمع هلال احمر این استان اظهار کرد: راه‌اندازی کانون‌های هلال یکی از کارهای مهم این جمعیت است و در کشور بیش از ۱۴ هزار کانون هلال دانشجویی، دانش‌آموزی، عشایری و طلاب فعالیت می‌کنند که امروز شاهد افتتاح بخشی از این کانون‌ها در قم هستیم.

وی با اشاره به‌عملکرد خوب هلال احمر قم در راستای استفاده از ظرفیت خیران تصریح کرد: کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جعفریه، رونمایی از وسایل و تجهیزات امدادی اهدا شده به‌ هلال احمر استان از جمله یک دستگاه اتوبوس از کشور قطر از برنامه‌هایی است که در قم  صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه خیران همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر دارند، گفت: انتظار ما از خیران این است که در موضوع ساخت پایگاه‌های امدادی که مورد نیاز جدی کشور است، کمک کنند، تا در تامین تجهیزاتی که نیاز داریم از وجود آنها بهره‌مند شویم.

وی همکاری نزدیک هلال احمر با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مسائل بهداشتی مانند کنترل بیماری کرونا را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: هلال احمر قم نیز با همکاری استانداری اقدام‌های مفید و موثری را در مدیریت کرونا انجام داده‌است.

وی اضافه کرد: اهدای نفس شامل در اختیار گذاشتن تجهیزات اکسیژن رسانی مانند دستگاه‌ای اکسیژن ساز و کپسول‌های اکسیژن توسط خیران انجام شد.

همتی ضمن اعلام آمادگی برای رفع نیازهای امدادی قم خاطرنشان کرد:  جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که هم در شروع و هم در ادامه و تکمیل طرح‌های امدادی به قم کمک کند.

وی بیان کرد: قم یک استان ویژه است، از این رو در موضوع تجهیزات و اماکن امدادی و پشتیبانی کمک‌های ویژه‌ای را به‌ آن خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchxvnw.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما