دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 98181

صید نخستین مدال از کشتی ساحلی ایران / مرد نقره‌ای تجلیل شد

قم نيوز : هیئت کشتی استان قم در ادامه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خود برای نخستین‌بار از مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور موفق به کسب مدال شد.
صید نخستین مدال از کشتی ساحلی ایران / مرد نقره‌ای تجلیل شد
صید نخستین مدال از کشتی ساحلی ایران / مرد نقره‌ای تجلیل شد
به گزارش قم نیوز رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی ایران طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر انزلی به انجام رسید و کشتی‌گیران در اوزان مختلف برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز این دوره به مصاف یکدیگر رفتند.

فدراسیون کشتی این دوره از مسابقات را با عنوان گرامیداشت دو چهره فقید زنده‌یاد سیدعلی موسوی و سهیل پرسته برگزار کرد و نوجوانان کشتی‌گیر در اوزان ۵۰، ۶۰، ۷۰ و ۸۰ کیلوگرم رقابت کردند و مسابقات دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در اوزان ۷۰، ۸۰، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم به انجام رسید.

در این دوره از رقابت‌ها تیم کشتی ساحلی استان قم نیز در هر سه رده نماینده داشت و به ترتیب در رده نوجوانان برای تیم قم در وزن ۶۰ کیلوگرم امید پاداشی، ۷۰ کیلوگرم امید امامی و وزن ۸۰ کیلوگرم ابوالفضل کردلو به میدان رفتند و در رده جوانان به ترتیب محمدامین عماد در ۷۰ کیلوگرم، امیرحسین همایی در ۸۰ کیلوگرم، محمدجواد پوربابا در ۹۰ کیلوگرم و محمدمهدی جلیلی در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم رقابت کردند.

در چهار وزن رده سنی بزرگسالان پیکارهای کشتی ساحلی قهرمانی کشور نیز رضا سعادت، هادی بختیاری،  علیرضا ربیعی و علیرضا دهقانی به ترتیب در اوزان منهای ۷۰، ۸۰، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم کشتی‌گیران استان قم بودند ولی تنها محمدجواد پوربابا در رده جوانان موفق به کسب مدال از این رقابت‌ها شد.

در شرایطی که سرپرست تیم قم علی ابراهیمی بود و عباس ابراهیمی، محمد محمدی و رضا سعادت نیز به عنوان مربی این تیم را در مسابقات همراهی کردند، در وزن ۹۰ کیلوگرم رده جوانان محمدجواد پوربابا نماینده استان قم در دیدار نهایی نتیجه را به محمدرضا غلامی‌پویا از تهران واگذار کرد و نشان نقره را بر گردن آویخت.

هیئت کشتی استان قم نیز به محض بازگشت محمدجواد پوربابا دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به پاس کسب این موفقیت از کشتی‌گیر نقره‌ای قم تقدیر کرد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgqq9y.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما