قم نيوز : مدیرکل ارتباطات قم گفت:مشکلات توزیع برق در مراکز زیرساختی، مخابراتی و ایستگاه‌های قم با حضور تعدادی از مسئولان استان قم مورد بررسی قرار گرفت.
مشکلات توزیع برق در ایستگاه‌های ارتباطی قم بررسی شد
مشکلات توزیع برق در ایستگاه‌های ارتباطی قم بررسی شد
به گزارش قم نیوز جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات قم در مورد نحوه مصرف برق مراکز ارتباطی با توجه به‌افزایش گرما در استان گفت: تمامی واحد‌های دولتی و خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان طبق دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به‌صرفه جویی در مصرف برق در ساختمان‌های اداری اقدام و در جهت کاهش و مدیریت مصرف گام بر می‌داریم.

جواد غلام پور ادامه داد: با توجه به‌نقشی که دولت بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گذاشته است و هم‌چنین میزان روز افزون مصرف برق در استان و نیز گرمای شدید هوا و مشکل‌های قطعی برق به‌علت کمبود منابع، برگزاری جلسه‌هایی در این راستا ضروری است.

در ادامه معاون مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان نیز بیان کرد: با هزینه صورت گرفته در اداره کل ارتباطات زیرساخت استان برای بهسازی روشنایی و استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف در راستای کاهش مصرف اداری تمام تلاش‌های لازم صورت پذیرفته و ۱۰ درصد از برق مصرفی اداره کل ارتباطات زیرساخت استان اداری و مابقی برای تجهیزات فنی می‌باشد.

محمد پهلوانی همچنین خواستار نگاه مثبت شرکت توزیع نیروی برق در خصوص عدم قطعی برق مراکز ارتباطات زیرساخت شد و افرود: با توجه به‌فرسودگی دیزل موجود به‌کارگیری دیزل جدید ضروری است.

جلسه بررسی مشکل‌های توزیع برق در مراکز زیرساختی، مخابراتی و ایستگاه‌ها با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت ارتباطات زیرساخت، شرکت توزیع نیروی برق، مدیریت منطقه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در اداره ارتباطات زیرساخت استان برگزار شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchiznw.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما