دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 98188

احضاریه رژیم صهیونیستی برای یک کودک 9 ساله فلسطینی

قم نيوز : نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به منزل یکی از فلسطینیان در قدس اشغالی، یک احضاریه برای کودک نه ساله این خانواده ارائه کردند.
احضاریه رژیم صهیونیستی برای یک کودک 9 ساله فلسطینی
احضاریه رژیم صهیونیستی برای یک کودک 9 ساله فلسطینی
به گزارش قم نیوز نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با ورود به منزل یک خانواده فلسطینی در بخش قدیمی‌نشین قدس، یک کودک نه ساله از اعضای این خانواده را برای بازجویی احضار کردند. 

رسانه‌های فلسطینی و کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویری از این کودک به نام «عدی حداد» در حالی که برگه احضاریه رسمی خود را در دست و لبخند به لب دارد، به این اقدام رژیم صهیونیستی انتقاد و اعلام کردند که این امر، در چارچوب اقدامات هدفمند برای در تنگنا قرار دادن اهالی شهر قدس صورت گرفته است.

کاربری با نام «حمزة أبو عمر» با بازنشر این خبر از شبکه خبری «القدس»، نوشت: «یک کودک آنها را می‌ترساند، یک بالن [بادبادک] آنها را به هراس می‌اندازد».



کاربر دیگری با نام «رضوان الاخرس»، با انتشار عکسی از این کودک نه ساله نوشت: «اسم این کودک "عدی الحداد" است. نیروهای اشغالگر، امروز  به منزل او در قدس اشغالی رفتند تا احضاریه‌ش را به او بدهند».



کاربر دیگری با اشاره به لبخندی که این کودک بر لب دارد، او را قهرمان خواند و دعا کرد که خداوند این لبخند را بر لبش نگاه دارد.

بنا بر آمار غیر رسمی، رژیم صهیونیستی ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی از جمله ۴۱ زن و ۱۴۰ فلسطینی کم سن‌وسال و ۴۴۰ بازداشتی اداری [بدون تفهیم اتهام و محاکمه] را در اسارت خود دارد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdjf0n.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما