قم نيوز : استاندار قم گفت: افتتاح طرح‌های تولیدی در کنار احیای طرح‌ها و واحدهای راکد و غیرفعال ازجمله برنامه‌های اقتصادی استان است، هدف از این اقدام بالا بردن ظرفیت اشتغال واحدها و کمک به تولید و اشتغال است.
بعضی واحدهای تولیدی قم به لحاظ ثبت سفارش و تعهدهای ارزی مشکل دارند
بعضی واحدهای تولیدی قم به لحاظ ثبت سفارش و تعهدهای ارزی مشکل دارند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در پایان برنامه‌ سه‌شنبه‌های اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به‌صورت میدانی و عملیاتی در کنار تولیدکننده‌های استان هستیم.

استاندار قم افزود: تولیدکنندگان تشویق می‌شوند که علاوه بر اینکه ظرفیت کامل خود را به کار بگیرند طرح‌های توسعه‌ای را نیز برای آینده ارائه دهند.

وی بیان کرد: بعضی واحدهای تولیدی به لحاظ ثبت سفارش و تعهدهای ارزی مشکلاتی دارند که مشکل این واحدها از وزارت خانه و ارتباطی که بین تولیدکننده و مراجع صدور این مجوزها برقرار می‌کنیم رفع می‌شود.

سرمست عنوان کرد: افتتاح طرح‌های تولیدی در کنار احیای طرح‌ها و واحدهای راکد و غیرفعال ازجمله برنامه‌های اقتصادی استان است، هدف از این اقدام بالا بردن ظرفیت اشتغال واحدها و کمک به تولید و اشتغال است.

استاندار قم بابیان اینکه به واحدهای موفق درزمینهٔ توسعه که طرح توسعه ارائه دهند به اقتضای طرح توسعه، زمین در اختیارشان قرار می‌گیرد، گفت: باید واحدهایی را افتتاح کنیم که علاوه بر اینکه ظرفیت اشتغال استان را افزایش می‌دهند سبب توسعه تولید هم شوند.

وی با اشاره به پیگیری مشکل‌های واحدهای تولیدی صنعتی استان به‌منظور حمایت از آن‌ها در جهت ثبات و توسعه بیشتر افزود: برای واحدهایی که مشکل بیمه‌ای داشتند، مقرر شد که اقساطی دریافت شود.

سرمست خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی در بخش نقدینگی و اهدای تسهیلات نیازمند حمایت هستند که ستاد تسهیلات این حمایت‌ها را انجام می‌دهد، واحدهای تولیدی در رابطه باسیاست‌های حمایتی در بحث بیمه و بانکی مشکلاتی داشتند که در همین جلسه تصمیم گرفته شد با مساعدت نهادهای ذی‌ربط مشکلات آنان حل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqinw.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما