قم نيوز : تیم فوتسال دلسوختگان قم در بدترین زمان ممکن نخستین باخت خود در مرحله نهایی فوتسال باشگاه‌های کشور را پذیرفت تا صعودش به لیگ دسته اول به اما و اگرها کشیده شود.
شکست بدموقع دلسوختگان قم / صعود یاران غیاثی در هاله‌ای از ابهام
شکست بدموقع دلسوختگان قم / صعود یاران غیاثی در هاله‌ای از ابهام
به گزارش قم نیوز فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم که با پیروزی جالب توجه 10 بر 1 دیدارهای دور برگشت مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را در شهر برازجان آغاز کرده و با 10 امتیاز حاصل از سه برد و یک تساوی صدرنشین جدول بودند، در بدترین زمان ممکن به جدی‌ترین رقیب خود باختند.

دلسوختگان اهل بیت قم در دومین بازی از دور برگشت این رقابت‌ها به مصاف تیم اروم آلیاژ ارومیه رفت و در حالی که دو امتیاز بیشتر از تیم حریف اندوخته بود و حتی با یک تساوی تقریبا صعود خود به مرحله نهایی را با توجه به بازی‌های روز پایانی قطعی می‌کرد، با نتیجه 2 بر 1 به حریف سرسخت ارومیه‌ای باخت.

شاگردان سیدوحید غیاثی که در بازی دور رفت مرحله نهایی به میزبانی سالن شهید حیدریان قم نیز در آخرین ثانیه گل تساوی را از نماینده ارومیه پذیرفته بودند، با این شکست یک امتیاز کمتر از حریف دارند و با توجه به بازی‌های روز پایانی کارشان به اما و اگرها کشیده شده است.

در روز پایانی این مرحله تیم دلسوختگان اهل بیت قم مقابل میزبان بازی‌ها یعنی تیم مشیر قهرمانی دالکی برازجان قرار می‌گیرد و دیگر مسابقه را تیم‌های اروم آلیاژ ارومیه و صبای نوین مشهد برگزار می‌کنند، با توجه به اینکه مشهدی‌ها ضعیف‌ترین تیم این گروه هستند به احتمال فراوان نماینده ارومیه به راحتی از این بازی سه امتیاز را گرفته و به عنوان تیم قهرمان گروه راهی مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال ایران خواهد شد.

بهترین اتفاق برای تیم دلسوختگان اهل بیت قم ناکامی تیم اروم آلیاژ ارومیه مقابل صبای نوین مشهد است و سپس نماینده قم سه امتیاز از میزبان بازی‌ها یعنی نماینده برازجان بگیرد که به احتمال فراوان اتفاق اول رخ نخواهد داد و نماینده ارومیه به راحتی از این بازی سه امتیاز را می‌گیرد.

با پایان یافتن مسابقات گروه‌های سوم و چهارم این مرحله، چهره دو تیم راه یافته به لیگ دسته اول بزرگسالان کشور مشخص شد، بر این اساس از گروه سوم تیم فوتسال فنی تخصصی ۱۱۳۳ کرمان و از گروه چهارم تیم وحدت تربت‌جام به بازی‌های دوره جدید لیگ دسته اول فوتسال صعود کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxx0n.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما