قم نيوز : معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم گفت:‌۳۷۵ دستگاه کولر آبی بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در استان قم درحال توزیع می‌باشد.
۳۷۵ دستگاه کولر بین مددجویان کمیته امداد قم درحال توزیع است
۳۷۵ دستگاه کولر بین مددجویان کمیته امداد قم درحال توزیع است
به گزارش قم نیوز محمدابراهیم نعیمی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم گفت: تاکنون ۱۲۰ دستگاه کولر آبی بین نیازمندان توزیع شده و بقیه نیز به مرور در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

نعیمی ارزش کولر‌های آبی توزیع‌شده را بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: هزینه این لوازم سرمایشی از محل اعتبارات کمیته امداد و خیران تأمین شده‌است.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم از شناسایی بقیه مددجویان نیازمند وسایل سرمایشی توسط مددکاران این استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بقیه کولر‌ها نیز تا قبل از پایان فصل گرما بین نیازمندان توزیع شود.

نعیمی بابیان اینکه اولویت توزیع این کولرها، بین مددجویانی است که فاقد هرگونه وسایل سرمایشی هستند، گفت: خانواده‌های دارای سالمند و بیماری خاص و صعب‌العلاج نیز اولویت بیشتری دارند.

او توزیع این وسایل سرمایشی در مناطق پنج‌گانه قم را متناسب با نیاز هر منطقه برشمرد و تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان قم به ایتام و محرومان برسانند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم از مردم و خیران استان خواست تا کمک‌های نقدی خود را برای این منظور به کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۹۵۲ بانک ملی و ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ بانک ملت با کد شناسه ۹۳۲۳۰۲ واریز کنند.

جمعیت مددجویی کمیته امداد امام خمینی قم، حدود ۲۲ هزار و ۲۷ هزار خانوار در قالب حدود ۳۹ هزار و ۸۵۰ هزار تَن است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdccxiqo.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما