پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 98268
منبع : قم نیوز

گرفتاری‌های قطع مکرر برق برای آتش‌نشانان

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم از افزایش ۶۰۰ درصدی مأموریت‌ها برای نجات شهروندان محبوس در آسانسور به علت قطعی برق خبر داد.
گرفتاری‌های قطع مکرر برق برای آتش‌نشانان
گرفتاری‌های قطع مکرر برق برای آتش‌نشانان
به گزارش قم نیوز عباس جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به افزایش تعداد مأموریت‌های سازمان آتش‌نشانی با قطع مکرر برق در روز‌های گذشته اظهار کرد: گفت: قطعی مداوم برق تعداد مأموریت‌های آتش‌نشانی برای نجات شهروندان محبوس  در آسانسور را از پنج مأموریت در روز‌های عادی به بیش از ۳۰ مأموریت افزایش داده است.

او با بیان این که حوادث در پی قطعی برق خوشبختانه خسارت جانی نداشته است،عنوان کرد: از ابتدای خردادماه تا پانزدهم تیرماه که قطع جریان برق را در سطح شهر قم داشتیم ۲۹۵ مورد اعزام عملیات مخصوص آسانسور و ۲۲ مورد عملیات نیز مربوط به محبوسی در چاه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به  افزایش۶۰۰ درصدی مأموریت‌های این سازمان برای نجات شهروندان محبوس شده در آسانسور به علت قطعی جریان برق تصریح کرد: اگر قطعی برق نباشد بار عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خروج خودرو‌ها و هزینه‌ها نیز کاهش‌یافته و خودرو‌ها و نیرو‌های عملیاتی دچار فرسایش نمی‌شوند. 

او در ادامه به  ارائه آماری از حوادث مربوط به آسانسور از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت و گفت: از اول فرودین تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در روز‌های عادی که نوسان و قطعی برق نداشتیم، عوامل آتش‌نشان در مجموع ۴۸ مورد عملیات مربوط به حادثه آسانسور و سه حادثه محبوسی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc4iqo.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما