پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 98274
منبع : قم نیوز

۵۰ دستگاه اتوبوس نو تا پایان آذر به ناوگان اتوبوسرانی قم می پیوندد

قم نيوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اضافه شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس نو طی ۵ ماه آینده به ناوگان اتوبوسرانی شهری و بر اساس فروش اوراق مشارکت خبر داد.
۵۰ دستگاه اتوبوس نو تا پایان آذر به ناوگان اتوبوسرانی قم می پیوندد
۵۰ دستگاه اتوبوس نو تا پایان آذر به ناوگان اتوبوسرانی قم می پیوندد
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان با اشاره به تداوم نوسازی اتوبوس های قدیمی برای بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری بیان داشت: ۲۵ دستگاه اتوبوس نوسازی شده از هفته آینده وارد مدار اتوبوسرانی شهری می شود و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر هم در دست نوسازی است که این اتوبوس ها از دو هفته آینده به ناوگان اتوبوسرانی شهری افزوده می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در ادامه ابراز امیدواری کرد با افزودن اتوبوس های نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی شاهد روان تر شدن ارائه خدمات به مردم بویژه کاهش تراکم مسافر در برخی خطوط شهری برای مبارزه عملی به شیوع بیماری کرونا باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم همچنین به فروش ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با موافقت بانک مرکزی توجه داد و خاطر نشان کرد: از این محل، خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس نو در ۵ ماه آینده و از طریق مذاکره با ایران خودرو دیزل در دستور کار است.

ذاکریان در ادامه به انجام بازدیدهای مشترک در حوزه تاکسیرانی شهری و با موضوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی اشاره و اظهار کرد: در بازدیدهای اخیر، چند مورد توقیف تاکسی و همچنین برخی اخطارها و برخوردهای دیگر بر اساس تخلفات مشاهده شده به عمل آمده است.

وی در عین حال از تلاش دست اندرکاران حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری قم برای افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری بویژه با افزایش فعالیت اکیپ های گشت و بازرسی سخن گفت و یادآور شد: شهرداری قم در حوزه تبلیغات شهری نیز آماده ارائه اطلاعات لازم و جدید به شهروندان درباره ویروس جهش یافته اخیر موسوم به ویروس دلتا بر اساس محتوای تأیید شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjx8eh.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما