يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 98331

راهبرد مقام معظم رهبری مُنجی افغانستان خواهد بود

قم نيوز : دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به این که راهبرد مقام معظم رهبری توانست آسیای غربی را نجات دهد ،گفت: توجه به راهبرد معظم له در موضوع آسیای مرکزی و جنوبی هم می تواند منجی این منطقه از جهان باشد.
راهبرد مقام معظم رهبری مُنجی افغانستان خواهد بود
راهبرد مقام معظم رهبری مُنجی افغانستان خواهد بود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری در نشست خبری بررسی اوضاع فعلی افغانستان با بیان این که آمریکا شیطان بزرگ است اظهار کرد: آمدن آمریکا به منطقه و افغانستان در 20 سال گذشته و همچنین تصمیم فعلی این کشور به رفتن از افغانستان، هر دو فتنه و توطئه بوده و هست و از این رو ضروری است تا کشورهای منطقه این فتنه و توطئه را با تعامل با یکدیگر از بین ببرند.

وی افزود: آمریکا قبل از خروج از افغانستان طوری صحنه را چیده است که نه تنها هیچ گونه آرامشی در افغانستان ایجاد نشود، بلکه این کشور به سمت تفرقه و یا حتی جنگ داخلی سوق پیدا کند.

دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان سپس خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال تقسیم منطقه و تجزیه کشورهایی مانند افغانستان بوده و هست، اما تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع از این توطئه آمریکا شده است.

وی رسمیت و مشروعیت دادن به طالبان و همچنین آوردن داعش و برخی دیگر از گروه های افراطی به داخل خاک افغانستان را از دیگر توطئه های آمریکا برشمرد و اضافه کرد: باید دانست که هر نوع جنگ داخلی و یا حتی تجزیه در افغانستان، آسیب های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مختلفی را برای کشورهای منطقه به دنبال خواهد داشت.

دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان در عین حال اذعان کرد: کشورهای منطقه در شرایط فعلی باید تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند و در جهت دفع توطئه های آمریکا و خروج ذلیلانه آن از منطقه حرکت کنند.

وی با اشاره به این که آمریکا در منطقه به دنبال یک نوکر و غلام برای خود است یادآور شد: تردیدی نیست همان گونه که راهبردهای دقیق و عالمانه مقام معظم رهبری توانست آسیای غربی را نجات دهد، راهبردهای معظم له درباره آسیای مرکزی و جنوبی هم می تواند منجی این منطقه باشد، بویژه آن که شیطان بزرگ و تاکتیک های او برای رهبر معظم انقلاب اسلامی شناخته شده است.

دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان در ادامه گفت: البته باید توجه داشت که قدرت گرفتن تنها یک گروه در افغانستان نیز نمی تواند سبب آرامش قطعی و دائمی در این کشور و در منطقه آسیای مرکزی و جنوبی باشد.

وی همچنین تأکید کرد: خط و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه عزت و نجات مسلمین از توطئه ها و فتنه های شیطان بزرگ است و این تدبیر باید با هوشیاری و بصیرت جمعی مسلمانان و بویژه کشورهای منطقه دنبال و پیگیری شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdfs0n.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما