يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : 98348

روند مطلوب واکسیناسیون کرونا در قم

قم نيوز : بازرسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز با حضور در مراکز واکسیناسیون استان قم، روند واکسیناسیون در این استان را مطلوب و قابل تقدیر دانستند.
روند مطلوب واکسیناسیون کرونا در قم
روند مطلوب واکسیناسیون کرونا در قم
به گزارش قم نیوز علیرضا مغیثی بازرس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون قم اظهار کرد: بر اساس آمارهای دریافتی ۵۶ درصد از افراد بالای ۷۰ سال در استان قم دو دز واکسن را دریافت کردند که هفت درصد جمعیت این استان را شامل می‌شوند، هر چند این آمار زیاد نیست اما از میانگین کشوری بیشتر است.

وی با بیان اینکه قمی‌ها استقبال مطلوبی از واکسن ایرانی دارند، عنوان کرد: استقبال مردم قم از واکسن در ماه گذشته مطلوب نبود اما با استفاده از واکسن برکت، استقبال قمی‌ها در حال افزایش است و روند واکسیناسیون به‌خوبی در حال انجام است.

طاهره زیالو دیگر بازرس وزارت بهداشت با اشاره به اینکه نظم مطلوبی در تزریق واکسن کرونا در قم وجود دارد، مطرح کرد: ما با بحران دز دوم و تجمعات مردم در قم روبرو نبودیم چراکه دپو واکسن به شیوه مطلوب انجام شده است.

وی ادامه داد: سفیران سلامت برای مدیریت هیجانات سالمندان در قم فعالیت بودند که این امر، تدبیر قابل تقدیری بوده است.  

زیالو خاطرنشان کرد: ایجاد پایگاه واکسن خودرویی و استفاده از پایگاه واکسیناسیون مصلی به‌عنوان مرکز پشتیبان، ایده خوبی بود که نشان از تدبیر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwfb9.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما