سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 98385

ترکیب جدید فردوس قم در فصل 1400 لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : تیم فوتسال فردوس قم با مدلی متفاوت متشکل از اعضای کادر فنی و بازیکنان جدید گام به فصل 1400 مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌گذارد.
ترکیب جدید فردوس قم در فصل 1400 لیگ برتر فوتسال
ترکیب جدید فردوس قم در فصل 1400 لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز فردوس قم بعد از کسب رتبه چهارمی در مرحله مقدماتی فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که در دو گروه ۷ تیمی برگزار شد و حفظ موقعیت خود در لیگ برتر، اکنون با مدلی جدید و متفاوت از دوره قبل گام به رقابت‌های فصل ۱۴۰۰ این لیگ می‌گذارد.

نماینده فوتسال قم که در دوره گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با هدایت یک کادر فنی بومی و بازیکنان شاخص قمی عملکرد نسبتا خوبی در لیگ برتر داشت، امسال با تغییرات وسیع در لیگ برتر حضور می‌یابد، به طوری که اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم نسبت به دوره قبل تغییر کرده‌اند.

حسین صبوری سرمربی و سیدوحید غیاثی مربی تیم فردوس از این تیم رفته‌‌اند و بعد از سال‌ها که فوتسال قم با مربیان بومی وارد کارزار لیگ برتر می‌شد، امسال علی زندی‌پور که یکی از مدرسین این رشته است و در لیگ‌های دسته‌های مختلف نیز سابقه مربیگری در فوتسال را دارد، به عنوان سرمربی روی نیمکت فردوس می‌نشیند.

خریدهای جدید فردوس از لیگ برتر و دسته‌های اول و دوم
شهاب فتحی‌زاده آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول فوتسال ایران و بازیکن نصر فردیس البرز به عنوان یکی از خریدهای جدید به تیم فردوس قم پیوسته، همچنین سعید قلندری بازیکن با سابقه قمی و مهره فصل گذشته تیم شهرداری ساوه در لیگ دسته اول ایران به تیم فوتسال فردوس قم ملحق شده است.

مسعود عباسی بازیکن تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت (ع) قم در فصل اخیر رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور بعد از بازی‌های درخشان در ترکیب این تیم و عملکرد بسیار خوب مورد توجه کادر فنی تیم فردوس قم قرار گرفت و برای نخستین‌بار با این تیم در لیگ برتر به میدان می‌روند.

محمدحسین کوهستانی بازیکن باسابقه فوتسال قم که در لیگ برتر سابقه کسب مقام نایب‌قهرمانی با تیم صبای قم در سال 1391 لیگ برتر را دارد و فصل گذشته عضو تیم فوتسال شهید منصوری قرچک بود، برای فصل 1400 رقابت‌ها به تیم شهر خود یعنی فردوس قم ملحق شده است.

باشگاه‌ فردوس قم سیدعلی حسینی بازیکن باسابقه قمی که فصل گذشته در شهرداری ساوه توپ می‌زد را جذب کرده و محمدرضا احمدی بازیکن فصل گذشته تیم ایمان شیراز که البته با این تیم به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور سقوط کرد به عنوان یک سهمیه لیگ برتری به تیم فردوس قم پیوسته است.

تمدید قرارداد بازیکنان شاخص و جذب استعدادهای رده پایه
از جمع نفراتی که سال گذشته نیز همراه با فردوس در لیگ برتر فوتسال ایران حضور داشتند، شهاب بشری، سیدحسین رضوی و سیدمصطفی موسوی‌خواه قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده‌اند و مهدی رستمی‌ها دروازه‌بان تیم رده سنی امید فردوس قم نیز با تمدید قرارداد خود امسال در جمع فردوسی‌ها خواهد بود.

بعد از نتایج درخشانی که تیم‌های رده‌های سنی پایه شامل فردوس در لیگ برتر فوتسال نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های کشور داشتند و البته نوجوانان و جوانان قهرمان شدند و امیدها به مقام چهارم رسیدند، امیرحسین معظمی و فردین قاسمی بازیکنان امید فردوس نیز به تیم بزرگسالان این باشگاه پیوستند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از مرداد ماه آغاز می‌شود و تیم فردوس قم در جمع ۱۴ تیم حاضر در رقابت‌های این دوره به میدان خواهد رفت، لیگی که همانند دهه ۱۳۹۰ به شکل دوره‌ای و در مدت ۲۶ هفته به انجام خواهد رسید تا قهرمان خود و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا را معرفی کند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccp1qo.2bq448laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما