چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 98421

ضرورت بازتعریف روش های مبارزه با کرونا

قم نيوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر ضرورت بازتعریف و آسیب شناسی سیاست ها و روش های مبارزه با کرونا تأکید کرد.
ضرورت بازتعریف روش های مبارزه با کرونا
ضرورت بازتعریف روش های مبارزه با کرونا
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور در نشست امروز ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان دغدغه ای جز سلامت مردم ندارند اظهار کرد: باید گفت عوامل مختلفی در مدیریت بحران کرونا نقش دارند و در عین حال چالش هایی ایجاد می کنند.
وی افزود: تحریم اقتصادی و همچنین مبحث مهم قانونمداری دو مورد از این عوامل هستند که باید توجه ویژه ای در مدیریت بحران کرونا به آن ها معطوف شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین اظهار کرد: تردیدی نیست که ستاد استانی مبارزه با کرونا در قم تلاش های خوب، مستمر و مؤثری در مبارزه با این بیماری داشته است، اما در عین حال و پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع این بیماری، لازم است تا سیاست ها و روش های مبارزه با کرونا مورد بازتعریف و آسیب شناسی قرار گیرد.
سلیمان پور ادامه داد: این بازتعریف و آسیب شناسی سبب خواهد شد تا عادی انگاری کرونا به حداقل برسد، ضمن آن که إعمال حاکمیت قانون هم در این عرصه محقق خواهد شد.
وی با اشاره به انعکاس پیشنهادهای مختلف کمیته های نظارت بر مبارزه با کرونا به شورای اطلاع رسانی استان یادآور شد: جلسات شورای اطلاع رسانی استان به صورت هفتگی و با حضور مسؤولان استانی و اصحاب رسانه با تمرکز بر محور مبارزه با کرونا ادامه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین با تصریح بر این که رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برخی استان های کشور با کاهش شدیدی رو به رو بوده است اذعان کرد: خوشبختانه استان قم با توجه به وضعیت خاص جغرافیایی و همچنین ویژگی گردشگرپذیر بودن و زائرمحور بودن خود، شرایط نسبتا مطلوبی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی دارد.
وی اضافه کرد: البته این امر معنای رضایت همه جانبه در این موضوع نیست و ضروری است تا تدابیر لازم برای رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در بین عموم مردم و اصناف قم اتخاذ شود.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfo0n.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما