پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 98438
منبع : قم نیوز

زمینه افزایش تعداد گردشگران در قم فراهم می‌شود

قم نيوز : مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: بحران کرونا به بخش‌های مختلف گردشگری استان آسیب زده است‌، اما گردشگری قم این ظرفیت را دارد تا پس از پایان یافتن واکسیناسیون عمومی حضور بیشتر گردشگران را در استان شاهد باشیم.
زمینه افزایش تعداد گردشگران در قم فراهم می‌شود
زمینه افزایش تعداد گردشگران در قم فراهم می‌شود
به گزارش قم نیوز علیرضا ارجمندی در جلسه شورای معاونین اداره‌کل، اظهار کرد: پروژه‌های گردشگری بسیار خوبی در دست ساخت است و در زمینه اقامتگاه‌های  بوم‌گردی پیشرفت خوبی حاصل شده، اما باید از همه ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد برای رونق گردشگری استفاده شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن در اتمام پروژه‌های در دست ساخت حوزه گردشگری، تصریح کرد: نباید هیچ پروژه‌ای متوقف شود چرا که در مجموعه استان قابلیت‌هایی خوبی وجود دارد که می‌تواند مشکلات پیش رو را برطرف کند.

وی با بیان این‌‌که ما در قم  شاهد رونق و جهش در صنعت گردشگری هستیم، اظهار کرد:سیاست اداره‌کل این است که از سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری که اولویت اقتصادی استان محسوب می‌شود حمایت کنیم تا همه طرح‎‌ها و پروژه‌های در دست ساخت به سرانجام برسد.

ارجمندی گفت: هر چند که در تأمین منابع تسهیلات بانکی محدودیت‌های وجود دارد‌، اما همه پروژه‌های در دست ساخت شامل پرداخت تسهیلات می‌شوند‌، و این روند باید از مبادی رسمی و قانونی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: با توجه به پروژه‌های گردشگری در دست ساخت زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی در استان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbwab9.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما