يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 98512

ثبت رکورد تازه در تزریق واکسن کرونا در قم

قم نيوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با ابراز رضایت از روند واکسیناسیون در قم گفت: روز گذشته با تزریق ۵ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا در قم، رکورد جدیدی ثبت شد.
ثبت رکورد تازه در تزریق واکسن کرونا در قم
ثبت رکورد تازه در تزریق واکسن کرونا در قم
به گزارش قم نیوز سیامک محبی گفت: روز گذشته بیست و ششم تیرماه با تزریق ۵ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف و بیماران خاص واکسیناسیون کرونا در قم رکوردی تازه ثبت کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت در هر شیفت برای هر تیم بهداشتی، تزریق ۵۰ دوز واکسن کرونا تعریف شده است این در حالی است که طی روز گذشته تزریق واکسن در استان قم با ۱۷ تیم در دو شیفت از ۱۷۰۰ دوز فراتر رفت و به تزریق ۵۰۰۰ دوز واکسن به گروه‌های هدف رسید.

رئیس مرکز بهداشت قم با اشاره به حجم بالای کاری مدافعان سلامت در امر واکسیناسیون، تست کرونا (روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰) رهگیری و ناظران بهداشتی طی روز گذشته تصریح کرد: همکاران ما دیروز در مراکز واکسیناسیون، مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا، ناظران بهداشت محیط و حرفه‌ای، تیم‌های رهگیری و همکاران ستاد، تابلوهای زیبایی از خدمت رسانی صادقانه را در حوزه درمان به تصویر کشیدند.

وی در پایان واکسیناسیون حداکثری و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی را عامل قطع زنجیره کرونا دانست و گفت: همشهریانی که در اولویت تزریق واکسن هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون اقدام به تزریق کنند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcewn8o.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما