سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 98573
منبع : قم نیوز

مجوز سفر در تعطیلات صادر نمی‌شود

قم نيوز : استاندار قم گفت: از مردم درخواست می‌شود که بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند تا بتوانیم بیشترین سهم را در واکسیناسیون داشته باشیم.
مجوز سفر در تعطیلات صادر نمی‌شود
مجوز سفر در تعطیلات صادر نمی‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم، بعد از جلسه مقابله با بحران کرونا عنوان کرد: در ستاد ملی مبارزه با کرونا گزارشی از میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شد که نشان‌دهنده افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان قم بود؛ اما با توجه به وضعیت قرمز استان قم نیازمند رعایت بیشتر این دستورالعمل‌ها هستیم تا به وضعیت مطلوب برسیم.

استاندار قم در رابطه با مناسبت‌ها بیان کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب سال گذشته، به قوت خود باقی است و معاونت امور زائرین نیز درباره رعایت این دستورالعمل‌ها هماهنگی‌هایی را با سازمان تبلیغات تولیت، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران خواهد داشت.

او ادامه داد: با توجه به تعطیلی چند روزه استان‌های تهران و البرز نیاز است که ورودی‌های شهر کنترل شوند و محدودیت‌های وضعیت قرمز اجرا شوند که معاون سیاسی امنیتی مسئولیت این امر را به عهده دارد.

استاندار قم تصریح کرد: هفت گروه شغلی نیازمند رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی هستند که محدودیت‌هایی برای آن‌ها اعمال خواهد شد و اصناف، سازمان سمت و مرکز بهداشت وظیفه کنترل اعمال این محدودیت‌ها را به عهده دارند.

سرمست با اشاره به اینکه محل دائمی نمایشگاه برای واکسیناسیون در اختیار مرکز بهداشت قرار داده شده است، عنوان کرد: نسبت به توسعه و گسترش واکسیناسیون تأکید جدی داریم همچنین برخی گروه‌ها نیاز دارند که در اولویت قرار بگیرند که قرار شد دانشگاه علوم پزشکی پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

استاندار قم  بابیان اینکه در تعطیلات مجوز تردد صادر نمی‌شود، گفت: از مردم درخواست می‌شود که بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند تا بتوانیم بیشترین سهم را در واکسیناسیون داشته باشیم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbfsb9.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما