قم نيوز : امام جمعه قم که در رده سنی گروه‌های هدف واکسن کرونا قرار دارد قبل از دریافت واکسن گفت: امیدواریم با تکیه‌بر توان داخل در همه عرصه‌ها به اهداف موردنظر برسیم و بتوانیم گام‌های مناسبت‌تری برداریم.
امام جمعه قم: جوانان ما از تحریم‌های دشمن برای پیشرفت کشور فرصت ساختند
امام جمعه قم: جوانان ما از تحریم‌های دشمن برای پیشرفت کشور فرصت ساختند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم پیش از ظهر امروز واکسن ایرانی کووید 19 را دریافت کرد.

آیت الله سعیدی که در رده سنی گروه‌های هدف واکسن کرونا قرار دارد، قبل از دریافت واکسن اظهار داشت: کسانی که در شب قدر از عنایات الهی محروم شدند در روز عرفه می‌توانند مورد لطف الهی قرار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان ما از تحریم‌های دشمن برای پیشرفت کشور فرصت ساختند، عنوان کرد: از وزارت بهداشت و درمان تشکر می‌کنیم که همه برای خدمت به مردم تلاش کردند و نتیجه این تلاش هم سلامت مردم‌خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از افرادی که در این ایام برای تزریق واکسن کرونا به مردم تلاش کرده‌اند، گفت: الگوی ما رهبری هستند و ما به دنبال ایشان از واکسن ایرانی استقبال می‌کنیم.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکیه‌بر توان داخل در همه عرصه‌ها به اهداف موردنظر برسیم و بتوانیم گام‌های مناسبت‌تری برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6mno.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما