قم نيوز : پیکر محمدحسین فرج‌نژاد طلبه نخبه و جهادی در حرم بانوی کرامت تشییع و برای خاکسپاری به یزد منتقل شد.
پیکر محمدحسین فرج نژاد از قم به یزد منتقل شد
پیکر محمدحسین فرج نژاد از قم به یزد منتقل شد
به گزارش قم نیوز پیکر محمدحسین فرج‌نژاد پژوهشگر، نویسنده و از فعالان برجسته فضای مجازی کشور دیشب در حرم مطهر بانوی کرامت تشییع و  آیت‌الله سعیدی ،امام جمعه قم بر پیکر وی نماز خواند.

پیکر محمدحسین فرج نژاد و چهار عضو خانواده‌اش که در جریان تصادف جان باختند  روز پنجشنبه به یزد منتقل و با حضور آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه ونماینده ولی فقیه در استان یزد ،مردم و مسئولان در تکیه امیرچقماق یزد تشییع شدند.

 پیکر مرحوم فرج نژاد و اعضای خانواده اش امروز پس از تشییع در بهشت زهرای شهرستان ابرکوه خاکسپاری شدند.

محمد حسین فرج نژاد، عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات سواد رسانه فضای مجازی حوزه علمیه قم و از اساتید برجسته سواد رسانه و صهیونیسم پژوهی بود.

او از جمله محققین و پژوهشگران برتر کشور در حوزه سواد رسانه بود.

از مرحوم فرج نژاد آثار فاخری هم، چون «دین در سینمای شرق و غرب»، «اسطوره‌های صهیونیستی سینما»، «سینما و فلسفه شک گرایی و صهیون»، «هیورکایت و سینمای صهیونیسم» و «ارتباط کابالیسم یهودی و مدرنیته» به یادگار مانده است.

او به رغم مسئولیت‌ها و فعالیت‌های فراوان در منطقه پردیسان قم اجاره نشین بود و با موتورسیکلت تردد می‌کرد که متاسفانه سه شنبه گذشته به همراه اعضای خانواده اش در بلوار الغدیر قم در سانحه برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری جان به جان آفرین تسلیم کردند.

مرحوم فرج نژاد استاد مسلم بحث‌های نقد فیلم بود و بیش از ۲۰ سال پیش کتاب اسطوره‌های صهیونستی سینما را منتشر کرد. همسر ایشان نیز از فعالان عرصه فرهنگی قم و کشور بود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcezp8o.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما