شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 98646
منبع : قم نیوز

محکومیت 17 شرکت حمل و نقل جاده‌ای متخلف در قم به پرداخت جریمه

قم نيوز : رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری 17 شرکت به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده و 5 شرکت به تذکرکتبی اکتفا کرده و مابقی نیز از اتهامات وارد مبرا شدند .
محکومیت 17 شرکت حمل و نقل جاده‌ای متخلف در قم به پرداخت جریمه
محکومیت 17 شرکت حمل و نقل جاده‌ای متخلف در قم به پرداخت جریمه
به گزارش قم نیوز رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان قم گفت: با توجه به محدودیت‌های اعمالی  در استفاده از خودروهای شخصی برای سفرهای برون‌شهری، ضرورت نظارت حداکثری بر نحوه ارائه خدمات در بخش حمل و نقل ناوگان عمومی جاده‌ای را دوچندان کرده است.

حسین اعتمادی افزود: به همین منظور طی سه ماهه نخست سال‌جاری، بازرسی‌های متعددی توسط کارشناسان و ناظران حوزه معاونت حمل ونقل از شرکت‌ها، دفاترعرضه بلیط و ناوگان عمومی در مبادی ورودی شهری استان قم به عمل آمد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش گزارشات مردمی نیز نسبت به دریافت شکایات به صورت تلفنی و از طریق سامانه گویای 141 مرکز مدیریت راه‌ها به صورت حضوری اقدام کرده وپس از بررسی های مقدماتی ، به کمیسیون ماده 12 ارجاع شد.

اعتمادی پرونده های رسیدگی شده در کمیسیون ماده 12 طی سه ماهه نخست سال‌جاری را متعلق به 24 شرکت حمل و نقل جاده‌ای دانست وعنوان کرد: از مجموع یاد شده در کل 17 شرکت حمل و نقل جاده‌ای دراستان قم به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcceeqo.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما