قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه قم نیازمند نهضت توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری است تصریح کرد: در همین راستا شورای پنجم براساس چشم‌انداز و برنامه قم ۱۴۰۰ پروژه های تفریحی و گردشگری قابل توجهی را در دستور کار اجرای مدیریت شهری قرار داد که بخشی از آنها به افتتاح رسیده و بخشی نیز در مسیر اجرا قرار دارد.
قم نیازمند نهضت توسعه زیرساخت‌های تفریحی است/سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی در شهربازی فدک
قم نیازمند نهضت توسعه زیرساخت‌های تفریحی است/سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی در شهربازی فدک
به گزارش قم نیوز حسن طلایی با اشاره به کمبود فضاهای تفریحی و گردشگری در شهر قم اظهار کرد: با وجود اینکه سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر و گردشگر به شهر قم سفر می‌کنند اما امکانات و زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری شهر برای افزایش ماندگاری زائرین در قم طی سال‌های اخیر کافی نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه قم نیازمند نهضت توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری است تصریح کرد: در همین راستا شورای پنجم براساس چشم‌انداز و برنامه قم ۱۴۰۰ پروژه های تفریحی و گردشگری قابل توجهی را در دستور کار اجرای مدیریت شهری قرار داد که بخشی از آنها به افتتاح رسیده و بخشی نیز در مسیر اجرا قرار دارد.

عضو شورای شهر قم از پروژه‌های شهربازی بوستان غدیر، باغ پرندگان، تله‌سیژ و... به عنوان اقدامات شهرداری در راستای تقویت زیرساخت‌های تفریحی شهر نام برد و افزود: یکی از پروژه‌هایی که طی سال‌های اخیر محل رجوع بسیاری از شهروندان و زائرین بوده و ظرفیت تفریحی خوبی برای شهر محسوب می‌شده هم پارک بازی ۷۲ تن بوده که بنا بر مشکلات متعدد تعطیل شد.

وی به برنامه شهرداری برای تجهیز، نوسازی و بازگشایی این شهربازی برای استفاده مجدد مردم اشاره کرد و گفت: پس از راه‌اندازی پروژه‌های تفریحی مختلف، شهرداری طی یک پروژه سرمایه‌گذاری احیای شهربازی ۷۲‌تن را در دستور کار دارد و به همین منظور اقدامات اولیه برای جذب سرمایه گذار پروژه انجام شده و عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

طلایی با اشاره به جزئیات پروژه شهربازی فدک(۷۲تن) تصریح کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی در مجاورت میدان ۷۲ تن آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی تا پایان سال در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: نصب دستگاه‌های سنگین، هیجانی و جذاب در مجموعه، پیش‌بینی وسایل تفریحی و هیجانی در فضای روباز و سرپوشیده برای کلیه سنین، جانمایی مجموعه در ورودی اصلی شهر و جذب زائران و مسافران و مساحت قابل‌توجه عرصه از ویژگی‌های بارز این شهربازی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdch-qnw.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما