چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : 98890

استاندار قم: بیشتر مردم استان قم خواستار تزریق واکسن ایرانی هستند

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به افتتاح سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون جدید در قم گفت: مردم استان قم اغلب خواستار واکسن ایرانی برکت هستند.
بیشتر مردم استان قم خواستار تزریق واکسن ایرانی هستند
بیشتر مردم استان قم خواستار تزریق واکسن ایرانی هستند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست صبح چهارشنبه در حاشیه ستاد استانی کرونا با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم گفت: متأسفانه رعایت‌ها کمتر شده و ما شاهد عادی انگاری بیش از حد توسط مردم هستیم که نگران کننده است و از مردم عزیزمان خواهش می‌کنیم همانند گذشته برای حفظ سلامت خودشان و همشهریان، بیشتر رعایت کنند.

استاندار قم توسعه واکسیناسیون را از اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در هفته گذشته چند مرکز تجمیعی واکسیناسیون را اضافه کردیم امروز هم سه مرکز تجمیعی دیگر افتتاح می‌شود و برای هفته آینده هم قرار شد دانشگاه علوم پزشکی مراکز تجمیعی واکسیناسیون را به بیست مرکز افزایش بدهند؛ از تمام دستگاه‌هایی که می‌توانند به تجهیز و استقرار این مراکز کمک کنند هم درخواست همکاری کرده‌ایم.

وی افزود: از صدا و سیما و شورای اطلاع رسانی هم انتظار داریم که مردم را به امر مهم واکسیناسیون تشویق کنند و مکان مراکز تجمیعی واکسیناسیون را به مردم عزیز اطلاع رسانی کنند تا مردم بتوانند در نزدیک ترین مرکز واکسیناسیون طبق اولویت‌هایی که اعلام می‌شود اقدام به تزریق واکسن کنند.

سرمست با اشاره به اینکه مردم استان قم اغلب متقاضی واکسن کوو ایران برکت هستند ادامه داد: خوشبختانه پیگیری‌های لازم برای ورود واکسن برکت به استان قم انجام شده و این موضوع را به جدیت دنبال می‌کنیم تا کوچک‌ترین خللی در ارتباط با واکسیناسیون ایجاد نشود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzj0n.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما