يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : 98936

جذب دو فوتسالیست جدید در فردوس قم

قم نيوز : تیم فوتسال فردوس قم دو بازیکن جدید به لیست نفرات خود برای حضور در دوره جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اضافه کرد.
جذب دو  فوتسالیست جدید در فردوس قم
جذب دو فوتسالیست جدید در فردوس قم
 به گزارش قم نیوز تیم فوتسال فردوس قم در آخرین مهلت نقل و انتقالات فصل 1400 بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، مهران رضاپور بازیکن فصل گذشته تیم گیتی‌پسند اصفهان را به خدمت گرفت، بازیکنی که پیش از این در تیم یاسین‌پیشروی قم و یک نیم فصل در تیم آتلیه‌طهران قم هم سابقه بازی داشته است.

همچنین تیم فردوس قم محمد برزگر بازیکن باسابقه قمی که فصول گذشته نیز در بازی‌های لیگ دسته اول کشور توپ می‌زد برای فصل جدید لیگ برتر جذب کرد، اما شهاب فتحی‌زاده خرید جدید فردوسی‌ها در نقل و انتقالات امسال با نظر کادر فنی و مشکلات شخصی از نماینده قم جدا شد.

موضوع دیگر راجع به نماینده لیگ برتری فوتسال استان قم این است که شاگردان علی زندی‌پور در یک دیدار تدارکاتی پیش از نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور 8 بار دروازه حریف را باز کردند، دیداری که به دنبال لغو نخستینم سابقه فردوسی‌ها از هفته آغازین لیگ به انجام رسید.

تیم فوتسال فردوس قم که برای دومین سال متوالی به نمایندگی از استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران به میدان می‌رود، پس از عدم حضور تیم شهروند ساری در شهر قم و لغو نخستین بازی خود از لیگ جدید در دیداری تدارکاتی به میدان رفت و با هشت گل پیروز شد.

شاگردان علی زندی‌پور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم ایراکام تهران بودند که در نهایت با نتیجه 8 بر یک به برتری رسیدند و گل‌های این تیم را فرزین مهری (۳ گل)، امیرحسین زینلی، محمدرضا احمدی، سیدحسین رضوی، مسعود عباسی و بازیکن حریف به ثمر رساندند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcepo8o.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما