يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 98940

قهرمانی رعد یک اتفاق نو در ورزش قم

قم نيوز : بازیکن ملی‌پوش و با سابقه تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم گفت: فصل بسیار خوبی در تیم رعد پدافند هوایی داشتم و به نظر من با قهرمانی این تیم یک اتفاق نو در ورزش قم رقم خورد.
قهرمانی رعد یک اتفاق نو در ورزش قم
قهرمانی رعد یک اتفاق نو در ورزش قم
به گزارش قم نیوز فرزین خانجانی که یکی از چهره‌های موثر و موفق رعد پدافند هوایی در فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون بود، بازیکنی که نقش تاثیرگذاری در پیروزی‌های نماینده قم برابر رقبا ایفا کرد و از ارکان نخستین قهرمانی قم در تاریخ برگزاری لیگ برتر بدمینتون ایران به شمار می‌رود.

این بازیکن ملی‌پوش و با سابقه راجع به این موفقیت و دستاوردی که با تیم رعد پدافند هوایی قم به دست آورد، به خبرنگار فارس گفت: سال خیلی خوبی بود و به نظر من با قهرمانی این تیم در لیگ برتر یک اتفاق نو در ورزش قم رقم خورد، شور و اشتیاق زیادی در تیم وجود داشت و برای من نیز یک حس جدید بود.

وی با بیان اینکه از همه چیز در مدت زمان عضویت در تیم رعد پدافند هوایی قم راضی هستم، ادامه داد: من هم تمام تلاشم را کردم و برای این تیم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر نیز آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم اضافه کرد: قم از نظر امکانات شرایط بسیار خوبی برای تیم فراهم کرده بود، به نظر من قم سالن بسیار خوبی دارد که حتی در تهران چنین سالنی نداریم، ضمن اینکه در قم خوابگاه بسیار خوبی برای اعضای تیم فراهم بود و از نظر دیگر امکانات نظیر توپ وضعیت خوبی وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مربی بسیار خوبی داشتیم، مهمتر اینکه تیم واقعا همدل بود و تمام نفرات تلاش‌شان را کردند و مسوولان قم هم واقعا پای کار بودند و آنها هم تلاش زیادی داشتند که یک اتفاق بزرگ رقم بخورد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

گفتنی است: در فصل 1399 مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور تیم رعد پدافند هوایی قم با هدایت محمدرضا مطیع در 10 مسابقه 9 پیروزی کسب کرد و قهرمان این لیگ شد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjyheh.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما