سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 98984

گزینش جودوکاران قم برای اعزام به مسابقات جهانی سیزم

قم نيوز : رئیس هیئت جودو استان قم از دعوت دو جودوکار قمی به اردوی تیم ملی نیروهای مسلح کشورمان برای اعزام به رقابت‌های جهانی سیزم خبر داد.
گزینش جودوکاران قم برای اعزام به مسابقات جهانی سیزم
گزینش جودوکاران قم برای اعزام به مسابقات جهانی سیزم
به گزارش قم نیوز محمدحسن سالاری اظهار کرد: حسین سلیم و ابوالفضل شیری دو تن از جودوکاران استان قم هستند که به اردوی آماده‌سازی تیم جودوی نیروهای مسلح کشورمان برای شرکت در مسابقات ارتش‌های جهان سیزم دعوت شده‌اند و این مسابقات آبان ماه امسال به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود.

وی در ادامه با آرزوی موفقیت برای این دو جودوکار قمی،‌ از برگزاری مراسم اختتامیه دوره عملی مربیگری جودو خبر داد و افزود: این دوره مربیگری درجه‌ دو و سه جودو با حضور مجازی شرکت کنندگان خانم و آقا از ۱۳ استان کشور به میزبانی هیات جودو قم برگزار شد و به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت جودو استان قم افزود: دوره عملی مربیگری جودو درجه‌های دو و سه به شکل مجزا و وبیناری به مدت 15 روز از  ساعت ۱۷ تا ۲۱ به شکل مجازی و به میزبانی قم برگزار شد و ۱۲۲ نفر در آن شرکت کردند، همچنین کلاس‌ها زیر نظر کمیته مربیان فدراسیون به انجام رسید.

وی با بیان اینکه اساتید این رشته نظیر محمودی، سعادتی، متّقی، صحرایی و زیبایی بودند، خاطرنشان کرد: آزمون مربیان قمی شرکت کننده در این دوره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل حضوری برگزار شد و دیگر مربیان با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در آزمون شرکت کردند.

سالاری که از قهرمانان صاحب‌نام رشته کاتا در سطح مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته محسوب می‌شود، اضافه کرد: شرکت کنندگان این دوره از استان‌های تهران، فارس، همدان، مرکزی، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی، مازندران، اردبیل، آذربایجان‌شرقی، یزد، ایلام، البرز و کردستان بودند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchkwnw.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما