سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 99003

لزوم حرکت تحقیقات و طرح های پژوهشی به سمت رفع نیازهای جامعه

قم نيوز : معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی قم با اشاره به لزوم تعامل پژوهش و نیازهای جامعه گفت: حرکت تحقیقات و طرح های پژوهشی می بایست به سمت رفع نیازهای جامعه باشد.
لزوم حرکت تحقیقات و طرح های پژوهشی به سمت رفع نیازهای جامعه
لزوم حرکت تحقیقات و طرح های پژوهشی به سمت رفع نیازهای جامعه
به گزارش قم نیوز لیلا ناصرپور گفت: تلاش می‌کنیم تعامل پژوهشی خود را با جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم بیشتر کنیم و تحقیقات را به سمتی ببریم که ثمره آن بتواند نیازهای جامعه را برطرف کند.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم تحکیم زیرساخت‌های پژوهشی در جهاد دانشگاهی استان قم را از اهداف سال گذشته در این نهاد دانست و ادامه داد: برنامه‌ریزی و نظارت پژوهشی، گسترش و پیشبرد امور پژوهشی و تحقیقاتی از اولویت‌های معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در سال گذشته بوده است.

وی افزود: در همین خصوص مراحل ثبت چهار اختراع جدید را دنبال می‌کنیم و توانسته‌ایم مقالات کاربردی بیشتری را تولید کنیم.

ناصرپور گفت: با مشخص کردن سمت و سوی افق معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی سعی کردیم مرزهای فعالیت تحقیقاتی خودمان را از جهاد دانشگاهی فراتر ببریم و از بخش‌هایی که توان علمی یا تجهیزاتی در اختیار دارند و به پیشبرد تحقیقات ما کمک می‌کند مدد بگیریم تا با همکاری آنها طرح‌های مشترکی را انجام بدهیم.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به شعار معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی با عنوان "معاونت پژوهشی لمس جامعه" ادامه داد: در سال جدید سعی داریم تحقیقاتمان را نیاز محور کنیم و تجهیزاتی را که برای تحقیقات پیشرفته و حساس خود نیاز داریم پیاده سازی و تأمین کنیم.

وی در پایان افزود: سعی داریم سرمایه گذاری بیشتری در بخش پژوهش جهاد دانشگاهی داشته باشیم و نیازهایی که برای تحقیقات کاربردی داریم را برآورده کنیم و امیدواریم در سال آینده تجهیزات مورد نیاز را تأمین کرده باشیم و شرحی از نتایج تحقیقات کاربردی و جدید خود را ارائه کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaewno.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما