چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : 99012

سه امتیاز شیرین در کارنامه فردوس

قم نيوز : تیم فوتسال فردوس قم در دومین هفته از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فولاد زرند ایرانیان به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کرد.
سه امتیاز شیرین در کارنامه فردوس
سه امتیاز شیرین در کارنامه فردوس
به گزارش قم نیوز دومین هفته دیدارهای فصل 1400 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در حالی برگزار شد که تیم فردوس قم برابر تیمی به میدان رفت که یک مربی قمی هدایت آن را بر عهده داشت و توانست با شکست آن به یک برد ارزشمند و سه امتیاز دلچسب برسد.

شاگردان علی زندی‌پور در تیم فردوس قم میهمان تیم فولاد زرند ایرانیان بودند که تازه وارد لیگ برتر فوتسال شده و در پایان مسابقه‌ای که پنج گل داشت تیم فردوس قم سه بار دروازه حریف خود را گشود و با برتری 3 بر 2 در این دیدار از میدان خارج شد تا با روحیه‌ای دو چندان آماده دیدار حساس هفته سوم شود.

برای کسب این پیروزی سیدحسین رضوی، مهران رضاپور و سعید قلندری موفق به گلزنی شدند تا با احتساب سه امتیازی که از بازی برگزار نشده هفته نخست با شهروند ساری به حساب شاگردان علی زندی‌پور واریز شده، نماینده قم با 6 امتیاز موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی این فصل داشته باشد.

حریف هفته سوم تیم فردوس قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم زندی‌بتن کلاردشت است که این تیم نیز همانند تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در پایان مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورده و نخستین‌بار در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران حضور یافته است.

بازی فردوس قم و زندی‌بتن کلاردشت از هفته سوم نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ساعت 18 عصر روز یکشنبه 24 مرداد ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید، دیداری که در واقع نخستین بازی خانگی نماینده قم به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcauwno.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما